اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود ممانعت از حجاب زنان در جمهوری آذربایجان؛

زنان مسلمان بر رعایت حجاب مصمم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: با ممانعت از حجاب زنان در جمهوری آذربایجان زنان مسلمان بر رعایت حجاب خود مصمم هستند.

زنان مسلمان بر رعایت حجاب مصمم هستند
حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ضرب و شتم زنان محجبه توسط پلیس جمهوری آذربایجان در روز گذشته، اظهار کرد: حجاب اعتقاد فرد را نسبت به دین اسلام تقویت می‌کند و از اینکه عده‌ای در برخی از کشورها مانع حجاب زنان هستند نشان می‌دهد که آنها از قدرت دین اسلام که امروزه جهان را فرا می‌گیرد ترس دارند.
وی با بیان اینکه زن صاحب حجاب به مسائل شرعی مقیدتر است، تصریح کرد: زنان ما با تاسی از حضرت زهرا(ع) به صورت کاملا اسلامی در برابر نامحرمان با پوشش مناسب خود ارزش‌های جامعه اسلامی را حفظ و تقویت می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه حجاب برای بانوان اسلامی زینت است، افزود: زن با حجاب زندگی و حتی مرگش با تدبیر و حکم الهی انجام می‌پذیرد چرا که حجاب او را در برابر بسیاری از گناهان مصون نگه می‌دارد.
باقری با بیان اینکه امروزه شاهد بدرفتاری با زنان محجبه در بسیاری از کشورها هستیم و این موضوع نشان‌دهنده این است که سران این کشورها از قدرتی که زنان مسلمان دارند واهمه داشته و می‌خواهند زنان را با چنین مسائلی مشغول کنند تا به آنچه اسلام و قرآن گفته بی‌توجهی کنند.
امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به الگوی زنان مسلمان،‌ ادامه داد: الگوهای حجاب و عفاف جامعه اسلامی بانوان بزرگ اسلامی حضرت فاطمه، حضرت زینب و حضرت معصومه هستند که نقش‌پذیری از این بزرگواران کلید مصونیت از هرگونه گزندی از سوی نامحرمان است.
باقری با بیان اینکه زنان مسلمان در برابر این همه ظلم ایستادگی کرده‌اند و رعایت حجاب خود را با این تهدیدها فراموش نمی‌کنند، گفت: بانوان اسلامی لازم است تا با رعایت حجاب در سالم‌سازی زندگی اجتماعی خود کوشا باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول