اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

غرب به دنبال تخریب شخصیت زنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: غرب با تهاجم فرهنگی به دنبال انحلال، تخریب و ابتذال شخصیت زنان و سقوط و انحطاط شخصیت سایر افراد جامعه است.

غرب به دنبال تخریب شخصیت زنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار بانوان فرهیخته و فعال در امور اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: زنان ایرانی همواره در مسیر ولایت هستند و دشمنان بدانند که تهاجم‌های فرهنگی آنان نمی‌تواند به این قشر آسیبی بزند.
وی افزود: 9 دی ماه سال 88 روز بصیرت و میثاق ملت مسلمان ایران با ولایت است و بانوان در این حماسه بزرگ نقشی انکارناپذیر دارند.
امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: غرب با تهاجم فرهنگی به دنبال انحلال و ابتذال شخصیتی زنان و سقوط و انحطاط شخصیت سایر افراد جامعه است.
وی تصریح کرد:  در اروپا با ظاهرسازی زیبا و به اسم آزادی، در پی به ابتذال کشیدن زنان هستند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: انقلاب ایران اسلامی تنها نور تعالی انسان و زنان در جهان است.
امام جمعه بوشهر گفت: رسالت ایران صیانت و دفاع مقدس فرهنگی در عرصه تهاجم فرهنگی است.
وی بیان کرد: باید با گسترش حوزه‌های علمیه خواهران، مدیریت علمی و فرهنگی خواهران در دانشگاه‌ها و رشد برنامه‌های فرهنگی در صدا و سیما در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی کار شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: باید با دو نگاه تهدید محور و فرصت محور تهاجم نرم فرهنگی را علیه بانوان بررسی کنیم.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: نیروهای تهاجم فرهنگی در شرایط اجتماعی با از بین بردن سنت و آداب ایرانی اسلامی در پی از بین بردن قبح و انحطاط اخلاقی در جامعه هستند.
وی بیان کرد: نظام و بانوان باید با برنامه‌ریزی کلان ،تهدید و فرصت را بشناسند و در صدد از بین بردن این تهدیدها باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید از فرصت دانشوری و تمرکز علمی بانوان استفاده شود، گفت: باید با نگاه حل تهدید و استفاده از فرصت، برای صیانت از حریم متعالی بانوان، زمینه‌ساز رشد آنها در فضای کلان ایران شد.
صفایی بوشهری با انتقاد از آمار بالای طلاق در استان بوشهر، عوامل طلاق را شامل اشکال در انتخاب طرفین، تحمل نکردن همدیگر در انتخاب‌ها و سلیقه‌ها، حضور کم بانوان در صحنه‌های سرنوشت ساز زندگی، حجاب و عفاف و استفاده نکردن از بانوان در شغل‌های مناسب معرفی کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز گفت: زنان ایران اسلامی در کنار مردان با بصیرت و هوشیاری خود حماسه نهم دیماه را در سال 88خلق و چشم فتنه را کور کردند.
زهرا عرفان افزود: مردم ایران اسلامی با حضور به‌موقع خود در راهپیمایی 9دی 88 به دشمنان اعلام کردند که همواره پشتیبان ولایت هستند و هیچ قدرتی نمی تواند بین مردم و ولایت فاصله بیاندازد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ایران اضافه کرد: امروز دفاع مقدس فرهنگی سرلوحه کار همه مسئولان استان بوشهر و کشور است و زنان بوشهری نیز با طراحی 21برنامه و 70فعالیت در این مسیر گام برمی دارند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول