اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ممانعت حجاب زنان در جمهوری آذربایجان؛

استعمار حجاب زنان را مورد هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: با توجه به ممانعت حجاب زنان در جمهوری آذربایجانT استعمار حجاب زنان را مورد هدف قرار داده است.

استعمار حجاب زنان را مورد هدف قرار داده است
عبدالله خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حجاب و عفاف زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش خانوادگی است از همین رو استعمار برای فروپاشی کانون خانواده حجاب زنان را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به آثار مثبت حجاب و عفاف در حفظ و تحکیم بنیان خانواده، افزود: حجاب و عفاف زمینه‌ساز حفظ و تحکیم بنیان خانواده‌ها است.
این مسئول در زمینه تلاش غرب برای گسترش بدحجابی در جامعه اسلامی، تصریح کرد: غرب برای از بین بردن اسلام و افکار اسلامی سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد از طریق ناهنجاری و بی‌بندباری در میان زنان مسلمان جوانان مسلمان را به سوی خود جلب ‌کند.
خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه حجاب و پوشش امنیت و آرامش را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در پی این امنیت، پیشرفت در تمام ابعاد حاصل می‌شود که دسترسی به این مهم، منافع استعمار و غرب را به مخاطره می‌اندازد.
وی ادامه داد: استعمار و تهاجم فرهنگی برای مبارزه با اسلام، خانواده را هدف قرار داده و در این راستا تلاش می‌کند تا زنان به این باور برسند، برای پذیرفته شدن در جامعه باید ظاهری پرداخته و جذاب داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه حجاب هدف اصلی تشریح احکام در اسلام، قرب به خداوند است که به وسیله تزکیه نفس و تقوا به دست می‌آید، ادامه داد: هرچه حجاب و پوشش ظاهری بیشتر و بهتر باشد این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه باطنی و درونی عفت، تاثیر بیشتری دارد.
خلیفه‌زاده اذعان داشت: لباس برای زنان مسلمان محدودیت نیست بلکه ارزش محسوب می‌شود تا زن خود را از چشم نامحرم بپوشاند و زنان مسلمان باید حجاب خود را رعایت کنند تا شناخته شوند چرا که با پوشش اسلامی فرق بین زن مسلمان و غیر مسلمان مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول