اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

هوشیاری در مقابل چالش‌های پیش رو در آستانه انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در مقابل چالش‌های پیش رو در آستانه انتخابات گفت: پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی تنها راه جلب مشارکت و همراهی مردم در همه موضوعات از جمله انتخابات است.

هوشیاری در مقابل چالش‌های پیش رو در آستانه انتخابات ضروری است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع فرمانداران استان، سفارش دولت به مسئولان این است که حقانیت دولت را فقط و فقط به وسیله کار و تلاش و پرهیز از حاشیه‌ها اثبات کنند و ما با وجود تمام مشقت‌ها، بر پیمودن مسیر خدمت و دلدادگی به ولایت و انقلاب اسلامی پافشاری می‌کنیم.
  
دولت انگلیس به هیچ معاهده بین‌المللی پایبند نیست
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به حمله به سفارت انگلیس در تهران گفت: کینه و ستیز ملت ایران با دولت انگلیس ریشه تاریخی دارد و عملکرد این دولت نیز نشان داده است که به هیچ معاهده بین‌المللی پایبند نیست؛ از جمله در حادثه حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن در سال 1980 و حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس این موضوع مشاهده شده است.

ضرورت هوشیاری در مقابل چالش‌های پیش رو
وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در مقابل چالش‌های پیش رو در آستانه انتخابات گفت: پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی تنها راه جلب مشارکت و همراهی مردم در همه موضوعات از جمله انتخابات است.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان گفت: نهضت عاشورا محدود به زمان و مکان نیست و جاودانگی این نهضت گواه اصالت آن است.
وی با بیان این که حرکت امام حسین(ع) یک حرکت سیاسی برای تشکیل حکومت اسلامی بود، افزود: عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی و رمز پیروزی ما ریشه در نهضت عاشورا دارد.
در این نشست فرمانداران استان گزارشی از فعالیت ستادهای انتخابات شهرستانی و آخرین وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی خود را ارائه کردند.
مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان هم اقدامات انجام گرفته برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کردند.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول