اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

ایران سردمدار برگزاری بیشترین انتخابات در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: از افتخارات انقلاب، برگزاری بیشترین انتخابات در کشور اسلامی ایران در مقایسه با جهان است.

ایران سردمدار برگزاری بیشترین انتخابات در جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با محوریت انتخابات با بیان اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی، برگزاری بیشترین انتخابات در جهان است، بیان داشت: در این کشور اداره کشور با نظر و رای حداکثری مردم انجام می‌شود.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در اختیار بگذارند و بدون هرگونه تبلیغات به نفع یا علیه کاندیداهای احتمالی بستر را برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات فراهم سازند.
پیرفلک با تاکید بر رعایت قانون و اصل امانت‌داری از سوی مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: رای و علاقمندی به کاندیدای احتمالی برای هر فرد یا مسئولی محفوظ است، ولی با هرگونه هواداری یا تبلیغ منفی برای کاندیداها برخورد می‌شود.
وی تاکید کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد امکانات مالی، اداری یا پشتیبانی خود را له یا علیه کاندیداهای آینده در اختیار آنها بگذارد چه در غیر این صورت مصداق خیانت در امانت اتفاق خواهد افتاد که با عاملان برخورد قانونی انجام می‌شود.
فرماندار قائمشهر با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به مازندران از تمام روسای ادارات شهرستان خواست تا پایان هفته جاری گزارش جامع مصوبات اجرا شده یا در دست اجرای سفر ریاست جمهوری را ارائه دهند.
وی افزود: ممکن است سفر هیئت دولت به مازندران غیرمنتظره اتفاق افتد به همین سبب عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دولت نهم و دهم آماده باشد و به ویژه این عملکردها باید مقایسه ای ارائه شود.
این مسئول با اشاره به 9 دی و خنثی شدن فتنه فتنه‌گران اذعان داشت: مردم در این روز آخرین میخ‌ها را بر تابوت فتنه‌گران کوبیدند و آنان را در زباله‌دان تاریخ دفن کردند.
پیرفلک گناه فتنه‌گران را، عدم تمکین از قانون عنوان کرد و متذکر شد: کسانی سالم‌ترین انتخابات دنیا را قبول نداشتند که خود مدعی قانون و قانون‌مداری بودند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول