اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

وضعیت نامناسب پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه به پروژه‌های عمرانی شهر زنجان به صورت یکسان توجه نمی‌شود، گفت: هر چند پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) با جدیت در حال پیگیری است، ولی به سایر پروژه‌ها توجه جدی نمی‌شود.

وضعیت نامناسب پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی فرد ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان که با حضور مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عاشورایی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، از برگزاری آن به صورت بین‌المللی ابراز رضایت کرد.
وی فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین را موجب پویایی شهر دانست و افزود: نمایشگاه بین‌المللی کاسپین تاثیر مطلوبی بر اقتصاد و فرهنگ جامعه می‌گذارد.
رئیس شورای شهر زنجان بر همکاری اعضای شورای شهر زنجان با مجریان نمایشگاه بین‌المللی کاسپین تاکید و تصریح کرد: چون نتیجه و ثمره برگزاری نمایشگاه متوجه مردم است بنابراین اعضای شورا هر کمکی لازم باشد به برگزاری نمایشگاه می‌کنند.
در ادامه جلسه نایب رئیس شورای شهر زنجان نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا را نشانه توانمندی فرزندان ایران زمین دانست.
صادق کریمی با اشاره به الگو بودن عزاداری‌های مردم زنجان در سطح کشور تصریح کرد: زنجان جایگاه ویژه‌ای در این راستا دارد.
وی با اشاره به زحمات ناشی از برگزاری دسته‌های عزاداری در زنجان بر لزوم تقدیر از کارگران شهرداری برای حمایت از برگزاری دسته‌های عزاداری تاکید کرد.
دیگر عضو شورای شهر زنجان با تقدیر از به تصویر کشیدن مراسم‌های عزاداری مردم زنجان گفت: پخش این مراسم‌ها تاثیر به سزایی در شور به وجود آمده در جوامع اسلامی دارد.
سمیه ثابت قدم در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تذکرات داده شده به شهرداری درباره تشکیل کمیسیون ماده 77 افزود: این تذکر باید به صورت کتبی داده شود تا زمینه برای اقدامات بعدی فراهم شود.
وی اضافه کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان بی‌نظمی‌هایی وجود دارد که موجبات اعتراضات مردمی را فراهم کرده است.
عضو شورای شهر زنجان بر لزوم روشن شدن میزان تخفیفات در سه ماهه پایان سال برای عوارض ساختمانی تاکید کرد و گفت: مردم باید تکلیف خود را در سه ماهه آخر سال بدانند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول