اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمبید خبر داد:

حمایت از تعاونی‌های اشتغالزا در خرمبید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمبید گفت: از تعاونی‌هایی که موجب اشتغال جوان روستایی در سطح این شهرستان شود، حمایت می‌کنیم.

حمایت از تعاونی‌های اشتغالزا در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای مشکان این شهرستان و در جمع اهالی این منطقه هدف از دیدار چهره به چهره با مردم روستای مشکان را صیانت از حقوق شهروندی دانست و اظهار اشت: از آنجا که هدف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنهاست، بر آن شدیم تا با مجموعه همکاران فرمانداری و اعضای شورای اداری این شهرستان در خدمت مردم روستای مشکان باشیم و از نزدیک با مشکلات این روستا آشنا شویم و برای رفع مشکلات قدم برداریم.
فرماندار خرمبید افزود: با توجه به اینکه رویکرد دولت‌های نهم و دهم توجه به محرومان و توسعه روستاهاست، اقدامات خوبی در روستاهای این شهرستان به ویژه روستای مشکان صورت پذیرفته که از آن جمله می‌توان به تامین اعتبار برای احداث ساختمان‌های دهیاری روستا با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال ‏و آتش‌نشانی بالغ بر 200 میلیون ریال و اختصاص اعتبار 150 میلیون ریال به منظور احداث بوستان روستایی اشاره کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان خرمبید اضافه کرد: شهرستان خرمبید دارای قابلیت‌های فراوانی است که جوانان باید با درایت و یک مدیریت صحیح این قابلیت‌ها را شناسایی کنند و زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم سازند و در این راستا دولت به منظور حمایت از آنان تسهیلات اشتغال نیز اعطا می‌کند.
وی به بحث مشاغل خانگی و تشکیل تعاونی‌های محلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر توجه ویژه‌ای به تشکل‌های مردمی و گسترش مشاغل خانگی می‌شود که در این راستا پیشنهاد می‌کنیم جوانان و مردم روستای مشکان با تشکیل یک تعاونی محلی از مزایای این طرح‌ها و تسهیلات استفاده کنند و در عمران و آبادانی روستای خود سهیم باشند.
در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی این روستا و بخشدار مرکزی خرمبید گزارشی از وضعیت این روستا و مشکلات موجود ارائه کردند و در پایان اهالی این منطقه در دیدار با فرماندار و روسای ادارات، مشکلات خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم در مورد رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول