اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مسکن‏سازان سمنان:

سمنان 2200 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‏سازان استان سمنان اعلام کرد: استان سمنان دارای 2 هزار و 200 هکتار بافت فرسوده است.

سمنان 2200 هکتار بافت فرسوده دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از شرکت عمران و مسکن‏سازان استان سمنان، محمد طاهریان امروز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: استان سمنان دارای 2 هزار و 200 هکتار بافت فرسوده است که برای نوسازی این مقدار بافت فرسوده باید با مشارکت دولت، انبوه‏سازان و مردم اقداماتی صورت پذیرد تا بتوان به این امر مهم سرعت بیشتری داد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‏سازان استان سمنان گفت: جلب مشارکت انبوه‏سازان و مردم تاثیر بسیار زیادی در این بین دارد تا آنها رغبت بیشتری به ساخت پروژه‏های خود در بافت فرسوده داشته باشند.
طاهریان اضافه کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف عوارض پروانه شهرداری یکی از این حمایت‏ها است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‏سازان استان سمنان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و انبوه‏سازان و با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت 200 و 250 میلیون ریالی برای هر واحد مسکونی شاهد حرکتی جهادی در امر نوسازی بافت فرسوده کشورمان باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول