اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم و نرماشیر در مجلس خبر داد:

نوسازی مدرسه‌های فرسوده نرماشیر

خبرگزاری فارس: نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مدرسه‌های خشت و گلی و فرسوده نرماشیر تا دو سال آینده نوسازی می‌شوند.

نوسازی مدرسه‌های فرسوده نرماشیر
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر با اشاره به اینکه 142 واحد آموزشی در مقاطع مختلف در شهرستان نرماشیر وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 32 واحد خشت و گلی و بسیار فرسوده است و دانش‌آموزان در شرایط نامناسب در این مدرسه‌ها مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مدرسه‌های نرماشیر توسط سازمان نوسازی مدارس، خیران و هدایای رهبری بهسازی و نوسازی شده است، افزود: بنابر برنامه زمان‌بندی و قول مسئولان قرار است، طی دو سال آینده تمام مدرسه‌های خشت و گلی و فرسوده تخریب و به جای آنها مدرسه‌های جدید ساخته شود.
غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: قرار بود که مدرسه‌های نرماشیر به صورت پنج کلاسه ساخته شوند، اما براساس تصمیم جدید این مدرسه‌ها با شش کلاس ساخته می‌شوند.
وی افزود: ساخت تعدادی از این مدرسه‌ها به پیمانکار واگذار شده است و در ساخت این مکان‌ها کمک‌های سازمان نوسازی مدرسه‌ها، خیران و هدایای رهبری لحاظ می‌شود.
غضنفرآبادی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد آموزشی 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از خیران برای کمک به ساخت مدرسه‌های جدید در شهرستان نرماشیر دعوت می‌کنیم.
به گزارش فارس ساخت هشت مدرسه جدید در شهرستان نرماشیر آغاز شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول