اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

ساماندهی ترافیکی 10 نقطه حادثه‌خیز برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از ساماندهی ترافیکی 10 نقطه حادثه‌خیز شهرستان برازجان خبر داد.

ساماندهی ترافیکی 10 نقطه حادثه‌خیز برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی ظهر امروز در همایش آسیب‌شناسی فرهنگ ترافیک و رانندگی در برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در راستای کاهش ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان تدابیر مناسبی اندیشیده که با همکاری و هماهنگی با راهنمایی و رانندگی به تدریج اجرایی می‌شوند.
وی افزود: مردم نقش ویژه‌ای در کاهش میزان ترافیک دارند و در صورت رعایت کامل قوانین و مقررات، ترافیک تسهیل خواهد شد.
شهردار برازجان از ساماندهی ترافیکی 10 نقطه حادثه‌خیز شهرستان برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری این امر مهم با همکاری کارشناسان راهنمایی و رانندگی توسط شهرداری برازجان عملیاتی شده که با اجرای کامل این طرح شاهد بهبود چشمگیر رفت و آمد در برازجان خواهیم بود.
حسین‌آبادی همچنین از ایجاد نقشه جامع ترافیکی شهر برازجان خبر داد و بیان داشت: در طرح مطالعاتی ترافیکی شهر برازجان، برنامه‌های متنوعی برای کاهش ترافیک پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: از شهروندان انتظار داریم در راستای نظم و امنیت بیشتر در شهر همکاری بیشتری داشته باشند.
کارشناس ارشد راهنمایی و رانندگی دشتستان نیز در این همایش گفت: ساماندهی ترافیک شهری برازجان با همکاری ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری به خوبی انجام می‌شود.
نصرالله اخلاقی افزود: ساماندهی ترافیکی هسته مرکزی شهر در اطراف بازار و حذف نقاط حادثه‌خیز در اولویت برنامه‌ریزی شهرداری و راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: ساماندهی سه‌راهی دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، ساماندهی ترافیکی میدان 17 شهریور برازجان و ساماندهی سه‌راهی میهن دشتستان و تقاطع بلوار دکتر بهشتی از مهم‌ترین برنامه‌ها در کاهش ترافیک دشتستان است.
اخلاقی اذعان داشت: نصب و جانمایی علائم و تابلوهای راهنمایی شهری از مهم‌ترین برنامه‌هاست که انتظار داریم شهرداری برازجان نیز همکاری لازم را داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول