اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مباحث ترافیکی ۷۰ درصد بودجه شهر اصفهان را معطوف خود کرده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد بودجه کلان شهر اصفهان، برای مباحث ترافیکی شهر مصرف می‌شود.

مباحث ترافیکی ۷۰ درصد بودجه شهر اصفهان را معطوف خود کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولادگر پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در ساعات ابتدایی صبح و زمان‌های پایانی عصر بر تعداد مسافران و سفرهای شهری افزوده می‌شود، تصریح کرد: بیشتر اتوبوس‌ها در مبدأ مسافران زیادی را سوار می‌کنند و دیگر فضایی برای سوار شدن مسافران در ایستگاه‌های بین مسیر باقی نمی‌ماند و همین امر سبب اجحاف در حق مسافران در ایستگاه‌های یک خط اتوبوس می‌شود.
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مسافران در زمان‌های پیک ترافیک در هر روز باید در مسیرهای پر تردد اتوبوس‌های خالی از مسافر از مبدأ حرکت کرده و مسافران بین راهی را در ایستگاه‌های دیگر مسیر، سوار کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: در حال حاضر ۷۰ درصد بودجه کلان شهر اصفهان، برای مباحث ترافیکی شهر مصرف می‌شود، در حالی که باید این میزان بودجه برای فرهنگ سازی ترافیک و روش‌های روی آوردن مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی هزینه شود.
وی استفاده از ایستگاه‌های دوچرخه را یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به منظور کاهش ترافیک شهری دانست و ادامه داد: برای موفقیت بیشتر در طرح ترویج دوچرخه در شهر باید امکانی فراهم آید تا شهروندان دوچرخه‌ای را که از یک ایستگاه دریافت می‌کنند، بتوانند آن را به نزدیک‌ترین ایستگاه تحویل دهند.
فولادگر تاکید کرد: مکانیزه شدن ایستگاه‌های دوچرخه، ایمن سازی مسیر دوچرخه سواران و ایجاد محورهای ویژه برای تردد آنها از دیگر مواردی است که باید برای ترویج استفاده از دوچرخه به کار بست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول