اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه خبر داد:

اختصاص ماشین‌آلات سنگین برای امداد جاده‌ای سوادکوه/ ترافیک محور سوادکوه روان شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه از پیگیری‌های مسئولان شهرستان سوادکوه برای سرعت بخشیدن به چهار بانده ‌شدن محور این شهرستان و اختصاص ماشین‌آلات سنگین برای امداد جاده‌ای خبر داد.

اختصاص ماشین‌آلات سنگین برای امداد جاده‌ای سوادکوه/ ترافیک محور سوادکوه روان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در بازدید از ترافیک پایان تعطیلات محور سوادکوه با اشاره به اینکه ترافیک این محور سنگین ولی روان بود، گفت: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده ترافیک از پیچ آیینه تا گذرچالی شیرگاه سنگین گزارش شده است که با حضور ماموران راهنمایی و راهداران ترافیک روان شد.
معاون فرماندار سوادکوه افزود: محور سوادکوه به دلیل استقبال مسافران از تردد در آن همواره در ایام تعطیلات با ترافیک سنگین روبرو است و تلاش‌های راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، راهداری و راه و ترابری شهرستان موجب افزایش قابل توجه ضریب امنیت جاده‌ای این محور مهم می‌شود.
رحمتی با اشاره به اینکه در صورت بروز حادثه‌ای در این محور شاهد ترافیک سنگین در آن هستیم، گفت: تزریق اعتبارات بیشتر برای تسریع در تکمیل چهار بانده شدن محور سوادکوه نقش مهمی در کاهش ترافیک و سرعت در انتقال مسافران و افزایش هر چه بیشتر امنیت جاده‌ای دارد.
وی با تاکید بر اینکه هر روز شاهد افزایش تعداد ماشین‌ها هستیم و عوامل دیگر هم باید در کنار آن توسعه یابد، عنوان کرد: جاده یکی از سه عامل مهم در رانندگی است که به همراه ماشین و راننده در افزایش یا کاهش تصادفات و ایجاد ترافیک نقش دارد.
معاون فرماندار سوادکوه از پیگیری‌های مسئولان شهرستان سوادکوه برای سرعت بخشیدن به چهار بانده‌ شدن محور این شهرستان و اختصاص ماشین‌آلات سنگین برای امداد جاده‌ای خبر داد و اذعان داشت: نیروی انتظامی، هلال احمر، راه و ترابری، اورژانس و فرمانداری شهرستان سوادکوه از همه توان شهرستانی برای ایجاد مسیر مساعد برای تردد مسافران استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول