اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت خبر داد:

برنامه‌های آموزشی کمیته امداد برای تقویت باورهای دینی مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد باشت از برنامه‌های آموزشی کمیته امداد برای تقویت باورهای دینی در میان خانوارهای مددجویان خبر داد.

برنامه‌های آموزشی کمیته امداد برای تقویت باورهای دینی مددجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید عبدالحمید ولی‌پور در همایش خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان با تسلیت مجدد ایام محرم اظهار کرد: کمیته امداد در راستای سیاست‌های انقلاب اسلامی کارنامه موفقی را در این شهرستان از خود بر جای گذاشته است.
ولی‌پور افزود: کمیته امداد با تمرکز بر موضوع اشتغال‌زایی سیاست مطمئنی را هم‌اکنون شروع کرده که در آینده نزدیک جواب مثبتی از آن گرفته خواهد شد.
وی بیان کرد: سیاست کمیته امداد تا قبل از این بیشتر حول کمک‌های معیشتی بود، اما، اکنون سیاست این نهاد در بحث توانمندسازی متمرکز شده که سیاستی منطقی و موفق خواهد بود.
مدیر کمیته امداد باشت گفت: کمیته امداد در سرفصل‌های فرهنگی و عمرانی و اشتغال خانوارها خدمات گسترده‌ای را در این شهرستان انجام می‌دهد که لازم است در این زمینه‌ها همه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و فرهنگی این نهاد را در انجام ماموریت‌های خود یاری دهند.
ولی‌پور با اشاره به آموزش‌ها در کمیته امداد گفت: این آموزش‌ها در مسیر رشد و تقویت باورهای دینی و اقتصادی جامعه طراحی شده که استقبال مددجویان از این برنامه‌ها در حد مطلوبی است.
وی افزود: در زندگی سختی‌هایی وجود دارد که باید قدم برداریم و با اجرای برنامه‌هایی چون اشتغال‌زایی و توانمندسازی جامعه خود، ریشه محرومیت را بخشکانیم.
امام جمعه باشت نیز در این همایش خانواده را نخستین نهاد اجتماعی شکل گرفته در زندگی دانست و گفت: هیچ نهادی به  اندازه خانواده در وضعیت یک جامعه نقش و تاثیر ندارد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: اگر فرزندی در خانواده رعایت حقوق را از پدر و مادر خود آموخت بدون شک این مهم را در اجتماع نیز رعایت خواهد کرد.
امام جمعه باشت ازدواج را پایه‌گذاری بنای مستحکم خانواده ها دانست و تاکید کرد: هیچ بنایی استحکام نیافته که ارزش ازدواج و تشکیل خانواده را داشته باشد.
در پایان به تعداد پنج خانوار مددجو که دانشجوی فارغ‌التحصیل در رشته‌های پزشکی، دکترا، فوق لیسانس و لیسانس دارند هدایایی به رسم یادبود از طرف کمیته امداد باشت اهدا گردید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول