اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه؛

500 میلیون تومان برای پسماند فریدونکنار هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار از صرف هزینه سالانه 500 میلیون تومانی در بحث مدیریت پسماند این شهر ساحلی خبر داد.

500 میلیون تومان برای پسماند فریدونکنار هزینه می‌شود
فرهاد برادران‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: با دفع و انتقال زباله و تحمیل هزینه گزاف بر مدیران شهری به گونه‌ای که سالانه بیش از 500 میلیون تومان در این بخش به مدیریت شهری تحمیل می‌شود، مواجه هستیم.
وی ابراز داشت: حل این معضل نیاز به توجه، نگاه و حمایت ویژه مدیران استانی و کشوری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار در ادامه وضعیت ترافیک در این شهر غیر قابل تحمل توصیف و ادامه داد: به همین منظور شورای شهر طرح تبدیل محل کنونی شورا را  به یک مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی را به تصویب رسانده است.
برادران‌کناری ابراز امیدواری کرد: با احداث این پارکینگ، تکمیل و بهره‌برداری کمربندی شهر و خیابان 24 متری ساحلی، ترافیک شهر فریدونکنار روان شود.
وی تصریح کرد: انتظار از شهروندان این است که با توجه به اجرای طرح پارکبان در آینده نزدیک، از پارک کردن دائمی خودروهای شخصی در طول روز در مقابل محل کار خود خودداری کنند. 
این مسئول اذعان داشت: با تحقق این تعامل، شرایط عبور و مرور و پارک موقت برای سایر شهروندان و گردشگران فراهم شود.
رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار همچنین از احداث دیوار حفاظتی بخش مهمی از رودخانه شهر، زیرسازی و آسفالت بسیاری از کوچه‌ها، معابر و احداث ساختمان شهرداری با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی خبر داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول