اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه خبر داد:

تأمین خرید 35 خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه گفت: با کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم خیر بشرویه در شش ماه نخست سال جاری، هزینه خرید 35 خشت طلا برای استفاده در کار مرمت و بازسازی مرقد و حرم مطهر امامان معصوم(ع) تأمین شده است.

تأمین خرید 35 خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، حجت‌الاسلام محمدعلی حدادیان اظهار داشت: میزان نقدینگی کمک‌های مردمی و خیران به ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه در شش ماه نخست امسال 415 میلیون ریال بوده است.
وی از جمع‌آوری 106 میلیون ریال کمک‌های مردمی در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: روند جمع‌آوری این کمک‌ها از سوی دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه دارد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه تصریح کرد: شهرستان بشرویه سال گذشته در خراسان جنوبی به لحاظ میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای ستاد بازسازی عتبات با توجه به سرانه هر نفر و توزیع جمعیتی مقام نخست را به دست آورد.
حدادیان اظهار داشت: مردم خیر بشرویه سال گذشته 470 میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که این رقم به میزان سرانه هر نفر در این شهرستان معادل 17 هزار و 800 ریال محاسبه شده است.
وی ارادت مردمان بشرویه به ائمه معصوم (ع) را همچون مردم سایر مناطق کشور خاص و ویژه خواند و گفت: این شهرستان در سال‌های اخیر در کمک‌رسانی به ستاد عتبات عالیات در ردیف برترین مناطق قرار داشته که این مهم یکی از نشانه‌های عشق و علاقه بی‌حد و حصر مردم بشرویه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را می‌رساند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه با اشاره به این که عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بشرویه همواره ستاد بازسازی عتبات عالیات را در امور و اجرای وظایف خود یاری رسانده‌اند، اعزام 31 نفر طی دو مرحله به منظور مشارکت در بازسازی مرمت حرم ائمه اطهار (ع) در کشور عراق به صورت رایگان را از فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات این شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول