اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

شأن مدیران بالاتر از نوکری فردی در انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: شأن مدیران نظام اسلامی بالاتر از آن است که در خدمت کاندیدای انتخاباتی بوده و بخواهد زمینه تبلیغات را برای او و همدستانش فراهم کند.

شأن مدیران بالاتر از نوکری فردی در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده عصر امروز در سمینار فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان اردبیل در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: ما امروز هر چه داریم به برکت نهضت عاشورا و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت است چرا که زندگی ما منهای 14 معصوم پوچ و بی‌معنا است.
وی به فرمایش مدبرانه رهبر معظم انقلاب در ماه‌های گذشته در مورد ارزش و جایگاه انتخابات و حضور مردم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال زودتر از هر دوره دیگر از انتخابات اهمیت و جایگاه حضور حداکثری مردم را در این صحنه متذکر شده و در این زمینه بیانات ارزشمندی را ارایه کردند.
مهدی‌زاده خاطر‌نشان کرد: این سخنرانی‌ها هوشیاری و مدیریت هوشمندانه ما را در صحنه انتخابات و مدیریت درست آن صد چندان می‌کند به طوری که فرمانداران به عنوان خط مقدم اجرای انتخابات باید قوانین و مقررات را به شایستگی اجرایی کرده و به آن عمل کنند.
این مسئول مدیران سایر دستگاه‌ها را نیز پشتیبانان اصلی تیم اجرایی توصیف کرد و افزود: امر انتخابات امر مهمی است که شأن و منزلت یک مدیر یا مسئول را به خوبی روشن کرده و در این جایگاه و منزلت باید مسئولان ما مدافع اصلی حقوق ملت و طرفداری از آنها را در دستور کار قرار دهند.
وی اضافه کرد: شأن فرمانداران ما در حدی نیست که در صحنه انتخابات با جانبداری و طرفداری از یک گروه، جریان و یا کاندیدایی حرمت و عظمت جایگاه و ارزشمداری فعالیت‌ها و کارها را دچار خدشه کرده و یا در این زمینه بدنامی به وجود آورد.
به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل مهم‌ترین وظیفه فرمانداران و بخشداران را زمینه‌سازی برای حضور حداکثری ملت در انجام وظایف دانست و گفت: در این زمینه ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را به گونه‌ای ساماندهی کنند که مشکلات و نارسایی‌هایی در عرصه برگزاری انتخابات به وجود نیاید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول