اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ماکو تاکید کرد:

سازماندهی کارکنان برای برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ماکو گفت: مسئولان نسبت به سازماندهی کارکنان و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

سازماندهی کارکنان برای برگزاری انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، موسی شیرزاده عصر امروز در جمع ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان ماکو اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ماکو در روز اخذ رای تمام امکانات و ماشین‌آلات ستاد در محورهای صعب‌العبور مستقر و در صورت بارش نزولات آسمانی نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام می‌شود.
وی افزود: باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشویم و انتخاباتی در شان مردم فهیم و آگاه شهرستان برگزار کنیم.
این مسئول با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این دوره از انتخابات مجلس به دلیل تحولات سیاسی منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
شیرزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات جمهوریت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد.
به گفته معاون فرماندار ماکو باید همه مسئولان و دست‌اندرکاران جریان برگزاری انتخابات و همچنین مردم  انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت همه جانبه در این آزمون ملی دشمنان را ناکام بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ماکو همواره در انتخابات‌ها مشارکت قابل توجهی داشتند و امسال نیز با حضور در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.
شیرزاده بر ضرورت تعامل و همکاری اعضای ستاد انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: کمیته‌های انتخابات این فرمانداری باید با جدیت تمام به فعالیت خود ادامه دهند.
وی گفت: فرمانداری شهرستان ماکو قانون‌مداری، رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
این مسئول اضافه کرد: باید تلاش کنیم در بحث انتخابات تقویت نشاط عمومی را ارتقا بخشیم و در عین رعایت قانون، اخلاق و تقوای سیاسی، با هشیاری هجمه‌های روانی دشمنان را خنثی کنیم و در این ارتباط رسانه‌ها، گروه‌های سیاسی و مسئولان وظیفه سنگینی دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول