اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان:

61 هزار صندوق صدقه در کردستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از وجود 61 هزار و 114 صندوق صدقه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان خبر داد.

61 هزار صندوق صدقه در کردستان وجود دارد
هیوا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: یک‌هزار و 108 صندوق متوسط از این آمار در ادارات و سازمان‌ها، 2 هزار و 219 صندوق بزرگ در معابر عمومی و 57 هزار و 215 مورد صندوق کوچک نیز در منازل وجود دارد.
وی به میزان درآمد صندوق‌ها در طول پنج ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: مبلغ 4 میلیارد و 278 میلیون و 119 هزار ریال در طول مدت زمان یاد شد از طریق صندوق صدقات استان جمع‌آوری شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان خاطرنشان کرد: این میزان در آمد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد  رشد دارد. 
به گفته رحیمی، درآمد صندوق صدقات در پنج ماهه نخست سال گذشته 3 میلیارد و 617 میلیون و 896 هزار ریال بوده است.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال تعداد 20 هزار صندوق صدقات به صندوق موجود سطح استان اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد درآمد حاصل از صندوق صدقات را بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی به صورت مستقیم در اختیار مددجویان و اقشار نیازمند قرار می‌دهد.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی شامل هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نو عروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تامین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغالزایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.
رحیمی در پایان بیان داشت: به منظور بالابردن ضریب امنیتی صندوق‌های صدقه در سطح استان نیاز این استان به تعداد یک‌هزار صندوق الکترونیکی برای سال آینده به امداد مرکز منعکس شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول