اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

نگاه نامادرانه خلخال را از اعتبارات محروم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال در مجلس‌ ‌گفت: در ‌اختصا‌ص اعتبارات عمرانی خلخال جزو محروم‌ترین شهرهاست و باید نگاه نامادرانه به این خطه از دید مسئولان برطرف شود.

نگاه نامادرانه خلخال را از اعتبارات محروم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبد‌ایمانی، مدیر جهاد کشاورزی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در سفر به خلخال و در بازدید از طرح‌های کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: 15 درصد این اعتبارات از سوی کشاورزان پرداخت خواهد شد که با ایجاد سدهای کوچک و راه‌اندازی آبیاری قطره‌ای شاهد توسعه کشاورزی در این بخش خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه سدهای معیشتی بخش شاهرود تا فصل زراعی آینده تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی سدهای معیشتی روستاهای شاهرود از توابع شهرستان خلخال تا فصل زراعی آینده تکمیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری‌های نمایندگان برای تبدیل روستای لرد به شهر خبر داد و گفت: این روستا با جمعیت چهار هزار و 400 نفری در آینده نزدیک در تقسیمات کشوری تبدیل به شهر خواهد شد.
بشیر خالقی به پایین بودن شاخص‌های گازرسانی، آسفالت و راه روستایی اشاره کرد و بیان داشت: اصلی‌ترین مشکل مردم این منطقه پوشش ضعیف BTS مخابراتی است که انتظار می‌رود با تلاش مسئولان این مشکل نیز حل شود.
این نماینده مجلس در ادامه خواستار ایجاد امکاناتی در مراکز، بخش‌ها و روستاهای خلخال در راستای ایجاد اشتغال جوانان و جلوگیری از مهاجرت و بیکاری شد.
خالقی ابراز داشت: خارج شدن نیروی جوان از منطقه سبب آسیب زدن به پیکره رشد خلخال می‌شود که امیدواریم با سیاست‌های اتخاذی دولت، زمینه برای رفع مشکل بیکاری فراهم شود.
نماینده خلخال با انتقاد از توجه نکردن مرکز استان به خلخال تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات عمرانی خلخال جزو محروم‌ترین شهرهاست که انتظار می‌رود نگاه نامادرانه به این خطه از دید مسئولان برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه شورای اداری بخش شاهرود خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: تاکنون برای اجرای عملیات احداث سه پروژه سد معیشتی در روستاهای شاهرود خلخال سه میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه و چهار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی پیشنهاد شده است.
عبدایمانی ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبار باقی مانده این پروژه‌ها که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 35 تا 90 درصدی برخوردار هستند تا فصل زراعی سال آینده این پروژه‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول