اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

اختصاص اعتبارات فرهنگی به هیئت مذهبی رزمندگان اسلام /راه‌اندازی ۷ هیئت در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران از راه‌اندازی هیئت در هفت شهرستان این استان خبر داد و گفت: اعتبار فرهنگی دولت باید به هیئت مذهبی رزمندگان اسلام برسد.

اختصاص اعتبارات فرهنگی به هیئت مذهبی رزمندگان اسلام /راه‌اندازی ۷ هیئت در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار محمدتقی شاهچراغی بعداز ظهر امروز در همایش هیئت رزمندگان که با حضور مدیران هیئت در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد با بیان اینکه شهدا در نشر و تحکیم ارزش‌های عاشورایی گام نخست را برداشتند، اظهار داشت: بر اساس تدابیر رهبری در کشور تشکیلاتی با عنوان هیئت رزمندگان اسلام شکل گرفت که با برنامه‌های اجرایی مستقل به صورت مردمی اداره می‌شود.
وی نقش رزمندگان، معتمدان و متدینان شهر را در هیئت رزمندگان اسلام موثر دانست و گفت: هیئت رزمندگان به صورت تشکیلاتی هماهنگ شده با انتخاب هیئت امنا، فعالیت فرهنگی و مذهبی را در هر شهرستان، استان و سطح کشور دارد.
شاهچراغی با اشاره به اینکه اهداف هیئت رزمندگان اسلام با برنامه‌ریزی در بخش خواهران و برادران در یک سیستم سازمانی مستقل اجرا می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی خوبی برای هیئت رزمندگان در شهرهای استان مازندران انجام شد که فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با اهداف برنامه‌ریزی شده به کار خود ادامه می‌دهند.
وی اعتبار هیئت رزمندگان اسلام را عمومی اعلام کرد و ابراز داشت: در شش ماه اخیر هیئت رزمندگان مازندران 165برنامه فرهنگی و مذهبی را با اعتباری بیش از150 میلیون تومان برگزار کرد که حدود 175 هزار نفر در مراسم مذهبی شرکت داشتند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان در سازماندهی و اجرای برنامه‌های هیئت رزمندگان با کندی پیش می‌رفتند، خاطرنشان کرد: ساماندهی هیئت رزمندگان در شهرهای ساری، بابلسر، چالوس و گلوگاه انجام شد و هم‌اکنون شاهد فعالیت‌های خوبی در بخش خواهران و برادران هستیم.
وی ادامه داد: هیئت رزمندگان در شهرستان‌های میاندرود، عباس آباد و فریدونکنار راه‌اندازی شد.
شاهچراغی یادآور شد: شهرهای غرب مازندران دارای جاذبه توریستی بیشتری هستند و فعالیت هیئت رزمندگان در شهرهای غرب مازندران مورد استقبال مخاطبان بیشتری قرار گرفت.
وی فعالیت هیئت‌های مذهبی که به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند را موفق‌تر از هیئت‌های زیر پوشش دولت دانست و گفت: هدف ما این است که هیئت رزمندگان اسلام همچون تشکیلات غیردولتی فعال باشد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران حمایت مالی از هیئت رزمندگان را وظیفه همه دانست و خاطرنشان کرد: خواستار تزریق اعتبارات فرهنگی دولت به هیئت رزمندگان اسلام هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول