اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد:

صدور شناسنامه سلامت دانش‌آموزان در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از صدور شناسنامه سلامت دانش‌آموزان در جم خبر داد.

صدور شناسنامه سلامت دانش‌آموزان در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی در نشست بررسی وضعیت بهداشتی شهرستان جم اظهار داشت: بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای جم از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است و در سال جاری در این راستا تلاش زیادی صورت گرفته است.
وی افزود: بهبود وضعیت بهداشتی مدارس و سایر اماکن عمومی با نظارت و همکاری بهداشت و درمان جم به خوبی انجام شده و عملکرد خوبی داشته‌ایم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با اشاره به فرهنگ‌سازی مسایل بهداشتی در مدارس جم از صدور شناسنامه سلامت دانش‌آموزان در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر موجبات افزایش شاخص‌های بهداشتی می‌شود و امیدوار هستیم این مسئله در تمام مدارس نهادینه شود.
قاسمی تصریح کرد: نداشتن جعبه کمک‌های اولیه و صابون مایع در برخی از مدارس، پیگیری تهیه کارت سلامت برای متصدیان بوفه مدارس، تهیه لباس کار خدمتگزاران و تهیه کپسول آتش‌نشانی در مدارس و اماکن نیز مورد تاکید شبکه بهداشت جم قرار دارد.
وی در ادامه همچنین از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد و بیان داشت: سامانه پیام کوتاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با هدف بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مردم و تکریم هر چه بیشتر گیرندگان خدمات نظام سلامت راه‌اندازی شد.
این مسئول گفت: با افتتاح این سامانه، ترویج هر چه بیشتر مفاهیم مرتبط با سلامت از طریق انتقال پیام‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در مناسبت‌ها و برنامه‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.
قاسمی افزود: از دیگر قابلیت‌های این سیستم دریافت شکایات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در آینده‌ای نه چندان دور است.
وی از استانداردسازی و اصلاح چیدمان خانه‌های بهداشت جم خبر داد و یادآور شد: جمع‌آوری تجهیزات غیرضروری و اضافی و استانداردسازی بر اساس چک‌لیست ارسالی از خانه‌های بهداشت مورد تاکید شبکه بهداشت قرار دارد و امیدوار هستیم این امر در بهبود خدمات‌رسانی تاثیرگذار باشد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم اذعان داشت: مسئله بهداشت در جوامع پیشرفته از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این شهرستان برای رشد و پیشرفت بیشتر باید نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی اقدام کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول