اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال ‌جاری تاکنون صورت گرفت؛

امحاء بیش از 1800کیلوگرم فرآورده پروتئینی غیربهداشتی در باشت

خبرگزاری فارس: معاون اداره دامپزشکی باشت گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، 1885 کیلوگرم فرآورده پروتئینی از فروشگاه‌های مواد غذایی و دامداری‌های این شهرستان ضبط و معدوم شد.

امحاء بیش از 1800کیلوگرم فرآورده پروتئینی غیربهداشتی در باشت
محمدعلی کرمی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: هزار و 885 کیلوگرم فرآورده پروتئینی غیربهداشتی از فروشگاه‌های مواد غذایی و دامداری‌های این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ضبط و معدوم شد.
وی ابراز داشت: در راستای اجرای طرح نظارت بر نحوه توزیع مواد غذایی در فروشگاه‌ها و دامداری‌های این شهرستان، این اقدام انجام شد.
کرمی‌فر همچنین از شناسایی چند واحد تولید و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در سطح شهرستان باشت که اقدام به فروش غیرقانونی این مواد می‌کردند، خبر داد.
وی بیان داشت: از واحد‌های صنفی متخلف شناسایی شده، تعداد چهار واحد آن برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
معاون اداره دامپزشکی شهرستان باشت تأکید کرد: مأموران دامپزشکی این شهرستان با انجام مأموریت بازرسی به صورت مداوم از فروشگاه‌های توزیع مواد غذایی، از کوچک‌ترین قصور در این ارتباط چشم‌پوشی نخواهد کرد.
کرمی‌فر عنوان کرد: مردم باید از خرید گوشت قرمز فاقد مهر دامپزشکی خودداری و در صورت مشاهده ذبح دام در اماکن عمومی، مراتب را به مأموران این اداره اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول