اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز رخ داد؛

حضور کمرنگ مسئولان در کارگروه بهداشت خوسف

خبرگزاری فارس: کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیرجند ویژه بخش خوسف با حضور کمرنگ مسئولان و انتقاد جدی معاون فرماندار بیرجند همراه بود.

حضور کمرنگ مسئولان در کارگروه بهداشت خوسف
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند صبح امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بیرجند که در خوسف برگزار شد، اظهار داشت: این حضور نشانه توجه مسئولان به مسائل بهداشتی است که باید پیگیری و برطرف شود.
سید زمان ابطحی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه بهداشت در جامعه افزود: به عنوان نمونه امسال فرهنگ‌سازی خوبی در روز عاشورا و طول ایام محرم در زمینه توزیع نذورات و ذبح دام صورت گرفت که شاهد کمترین تخلفی بودیم.
معاون سیاسی فرماندار بیرجند تصریح کرد: امسال در راستای بهداشت بیشتر به ایستگاه‌های صلواتی نیز کارت سلامت داده شده است.
ابطحی با انتقاد از تکرار مشکلات در اغلب جلسات بیان کرد: به عنوان مثال زمینی باید در اختیار دستگاهی برای دفع فاضلاب قرار گیرد که در همه جلسات بحث می‌شود و به نتیجه نمی‌رسیم.
وی افزود: البته از طرفی همین که اغلب مسئولان در جلسات غایب هستند روند تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری را کند کرده که باید برخورد و پیگیری جدی صورت گیرد.
دبیرکارگروه سلامت بیرجند نیز با تاکید بر توجه به مسائل بهداشتی و بیماری‌های شایع از جمله تب کریمه کنگو گفت: در همین راستا بحث ساماندهی کشتارگاه دام مطرح شد که باید مکانی مشخص و در اختیار متولیان قرارگیرد.
مهدی ‌وداد خواستار ساماندهی سگ‌های ولگرد شد و خاطرنشان کرد: از مشکلات دیگر بهداشتی خوسف بحث فاضلاب است که مقرر شده محیط زیست نظر خود را در مورد محل پیش بینی شده برای دفع فاضلاب اعلام کند.
وی بر حل مشکلات آب شرب روستاهای بخش خوسف تاکید کرد و افزود: دفع فاضلاب شهر خوسف نیز باید پیگیری جدی شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول