اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خبر داد:

احداث سرویس بهداشتی در مکان‌های پرتردد قزوین

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قزوین از احداث سرویس بهداشتی در محل‌های پرتردد قزوین تا پایان سال جاری خبر داد.

احداث سرویس بهداشتی در مکان‌های پرتردد قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی زاده بیان کرد: با توجه به اهمیت سرویس‌های بهداشتی عمومی و عدم توجه جدی به این موضوع، نیاز به پرداختن به آن احساس می‌شد که شهرداری قزوین به عنوان متولی این امر پرداختن به آن را به طور جدی بر عهده گرفت که در این راستا همکاری شهرداری‌ها و سازمان‌های گردشگری سایر شهرها نیز بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به هزینه‌های سنگین احداث و نگهداری سرویس‌های بهداشتی برای شهرداری ادامه داد: نگهداری و مدیریت شایسته این سرویس‌ها از موضوعات مهم و قابل توجه شهرداری است که برای رسیدن به این مهم دو سال است شهرداری قزوین سعی دارد تا با ارائه طرح‌های گوناگون به بهترین شکل به امر نگهداری این اماکن بپردازد.
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: امروزه با وجود امکانات زیاد، مردم تمایل بیشتری به مسافرت‌های درون و برون شهری دارند که از عمده‌ترین مسائلی که در جریان این سفرها شهروندان با آن رو به رو هستند، نبود سرویس‌های بهداشتی منظم و مرتب است که لزوم پرداختن به موضوع سرویس‌های بهداشتی را بیشتر نمایان می‌کند که امیدواریم این اقدام شهرداری قزوین در راستای توجه به سرویس‌های بهداشتی به کل کشور سرایت پیدا کند.
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها و فضاهای سبز قرار گرفته، به همین منظور نگهداری سرویس‌های بهداشتی به سازمان پارک‌ها و فضاهای سبز شهرداری قزوین محول شده است که با کمک بخش خصوصی به این موضوع پرداخته شود.
وی در خصوص باز پیرایی سرویس‌های بهداشتی عمومی توضیح داد: هر دو سال یک بار باز پیرایی این مکان‌ها توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد که برای این کار نیز شهرداری از فناوری‌های روز نیز استفاده می‌کند.
دربندی‌زاده اعلام کرد: در احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی توجه به وضعیت معلولان و جانبازان و همچنین محل‌های پرتراکم، مانند خیابان خیام، چهارراه ولی عصر، بوستان توحید و میدان میر عماد را در دستور کار خود قرار دادیم که سرویس‌های بهداشتی در این مکان‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول