اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

علم در دست سلطه‎گران زنجیری برای تحقیر انسان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: علم در دست سلطه‌گران زنجیری برای تحقیر انسان است.

علم در دست سلطه‎گران زنجیری برای تحقیر انسان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین رحمانی در همایش افتتاحیه برنامه‎های هفته پژوهش اظهار داشت: در حال حاضر ایران از جایگاه ویژه‎ای از نظر اقتدار ملی، پیشرفت و توسعه قرار دارد که محصول تلاش و هدایتی است که از اول انقلاب در راستایی حمایت از علم و تحقیق را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در دل دشمنان و سلطه‌گران هراس می‎افکند، خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته تمام مصالح خود را برحسب منافع اقتصادی هدف قرار می‎دهند و علم، اجتماع، جامعه و مذهب برای آنها تنها وسیله‎ای برای  سلطه و چپاول بشر است و بر همین اساس است که آنها با رشد ایران اسلامی در راستای توسعه و پیشرفت به مخالفت می‎پردازند.
رحمانی افزود: سلطه‎گران و کشورهای به ظاهر پیشرفته علم را به عنوان یک ابزار برای اعتلای جامعه بشری نمی شناسند بلکه به دنبال این هستند که با استفاده از آن ملت‎ها را مصرف گرا کنند و هر چه دارند به یغما ببرند.
وی با تاکید برای اینکه کشورهای غربی حکومت خود را از استعمار و سلطه به دست آورده‎اند، اذعان داشت: زخم‌های که در چهره ملت‎ها باقی مانده در اثر دستیابی کشورهای پیشرفته به علم، گواه این است که آنها نمی‌خواهند ملت‎ها متناسب با حقوق و خزائنشان رشد کنند.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی مناسب برای حل مشکلات در این عرصه است، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته از ایران و دوبال نهضت عاشورایی و مهدویت آن هراس دارند و به دنبال هستند که با تحریم و انزو‌اگرایی ایران بتواند ما را از دستیابی حقوقی که با نهضت عاشورا و انتظار مهدویت به آن می‎رسیم بازدارند.
وی خاطرنشان کرد: اما با وجود همه تحریم‎ها توانسته‎ایم علاوه بر تهیه نیاز داخلی نیازهای خارجی را نیز برآورده سازیم و تحریم باعث فعال شدن نیروهای تحقیقاتی کشور شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول