اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند لرستان:

‌جمع‌آوری پسماند روستاها در لرستان به دهیاری‌ها واگذار شد

خبرگزاری فارس: مشاور مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند لرستان گفت: ‌جمع‌آوری پسماند روستاها در لرستان به دهیاری‌ها واگذار شد.

‌جمع‌آوری پسماند روستاها در لرستان به دهیاری‌ها واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رحیمی عصر امروز در جلسه کار‌گروه مدیریت پسماند لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه وضعیت جمع‌آوری پسماند را در 10 شهرستان استان را براساس میزان جمعیتی مطالعه و مستند کرده‌ایم، اظهار داشت: گزینه‌هایی را برای کاهش تولید، حمل و دفن پسماند در استان در نظر گرفته و براساس نظرات کارشناسانه جنبه‌های مختلف مطالعات انجام شده است.
وی افزود: ضرورت اجرای مدیریت پسماند در استان کیفیت محیط زیست را افزایش می‌دهد.
مشاور مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند لرستان گفت: جمع‌آوری پسماندهای روستایی یکی از مسائل مهم استان است، چرا که تعداد روستاهای استان زیاد و پراکنده و برخی از آنها در ارتفاعات هستند، بنابراین جمع‌آوری پسماند روستاها را به دهیاری‌ها واگذار کرده‌ایم.
رحیمی با بیان اینکه هدف ما بازیافت زباله بوده نه دفن آن گفت: برای اجرای مدیریت پسماند استان طی یک پروسه 10 ساله 118 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، که 49 درصد اعتبارات را دولت و 51 درصد مابقی را بخش خصوصی تقبل می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول