اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سرایان:

موانع دفع پسماند‌های روستایی باید برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرایان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در زمینه دفع پسماند روستاهای شهرستان سرایان گفت: باید موانع دفع پسماند روستایی برطرف شود.

موانع دفع پسماند‌های روستایی باید برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، علی تیموری در کارگروه دفع پسماند روستاهای شهرستان سرایان اظهار داشت: از آنجا که دفع پسماند از موارد بسیار مهم و ارتباط مستقیمی با بهداشت جوامع دارد لذا باید موانع دفع پسماند روستایی برطرف شود.
وی ضرورت همکاری و همراهی کلیه دستگاه‌های شهرستان را در این زمینه یادآور شد و با اشاره به ضرورت تامین منابع مالی دفع پسماند افزود: از آنجا که جمع‌آوری پسماند به عنوان یک خدمت عمومی است باید فرهنگ‌سازی لازم برای جمع‌آوری عوارض دفع پسماند انجام شود.
راه‌های فرهنگسازی در مورد دفع پسماند روستایی و مطالعه و بررسی مکان‌های دفع پسماند در روستاها از اهم موارد مورد بحث در این نشست بود.
فرماندار سرایان نیز در جمع بسیجیان سرایان خیزش‌های منطقه را برگرفته از اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانست.
محمدعلی مهدی‌نژاد با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: دشمن امروزه بزرگترین سد راه خود را جمهوری اسلامی ایران می‌داند و لذا روز به روز بر دشمنی و توطئه خود علیه انقلاب می‌افزاید.
وی ضمن تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: تفکر بسیجی یک تفکر الهی است و اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود هم به نظام و به نسل‌های آینده خدمت بزرگی خواهد شد.
فرماندار سرایان بر ضرورت توجه و آشنایی جوانان و دانشجویان با فرهنگ و روحیه بسیجی تاکید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول