اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بجستان:

9دی تجلی بصیرت و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بجستان گفت: نهم دی تجلی بصیرت و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

9دی تجلی بصیرت و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نورعلی خسروی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه با تاکید بر لزوم پاسداشت این حماسه ملی اظهار داشت: مردم فهیم کشور با حضور حماسی خود نه تنها توطئه فتنه‌گران داخلی را خنثی کردند بلکه آتش تبلیغات و نقشه‌های شوم دشمنان خارجی را خاموش کردند. 
معاون فرماندار بجستان ادامه داد: این رویداد بزرگ تاریخی بار دیگر جان‌فشانی ایرانیان ولایت‌مدار در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های ناب آن و پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را اثبات کرد.
معاون فرماندار بجستان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نقش رهبری در آشکارسازی ابعاد فتنه تاکید و اظهار کرد: توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی و تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی آن از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های برنامه‌های گرامیداشت این روز است.
وی انجام مراسم راهپیمایی، برگزاری جلسات بصیرت افزایی، برگزاری نمایشگاه عکس و شب شعر با موضوع حضور حماسی مردم در نهم دی ماه سال 88 را از جمله برنامه‌های این ستاد در سال جاری عنوان کرد.
خسروی اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی در مدارس و دانشگاه‌ها با موضوع نقش مردم و رهبری در خاموش کردن فتنه و تبیین نقش دین و عاشورا در زندگی اجتماعی مردم از دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی است که با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول