اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ذلت آمریکا به دست ملت ایران تمام شدنی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ذلت آمریکا و نظام‌های استکباری به دست ملت رشید و وفادار ایران تمام شدنی نیست.

ذلت آمریکا به دست ملت ایران تمام شدنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیله‌سوار در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: یکی از این نقاط حساس و ذلت‌بار برای آمریکا و غرورآفرین برای ملت ایران حادثه هفته گذشته در شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا به دست دلاورمردان ایرانی بوده که سبب شد غرور و غیرت ایرانی به جوش و خروش بیاید.
وی با اشاره به اقدام موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح کشورمان در فرود سالم هواپیمای جاسوسی پهپاد آمریکا در یکی از ایستگاه‌های هوایی کشورمان تصریح کرد: این حرکت قدرت و عظمت خداوند متعال را در حق ملت ایران نشان می‌دهد که همیشه از ملت‌های آزادیخواه و حر به شایستگی حمایت کرده و زمینه نابودی و ذلیل شدن دشمنان و کافران را به وجود می‌آورد.
قیاسی به تقارن این حرکت غرورآفرین با ایام عزای حسینی را درس عبرتی برای جهانیان دانست و خاطر نشان کرد: این حرکت نشان داد که تمام شیطنت استکبار جهانی در نهایت به خودشان برمی‌گردد چرا که این سرزمین و مردمان آن با داشتن ایمان، تقوا و اعتقادات مستحکم بیمه شده مکتب ذلت‌ناپذیر حسین است.
این مسئول اضافه کرد: پیش از این نیز جوانان این سرزمین در نبرد فناوری‌های جدید و الکترونیکی با نظام استکباری توانسته بودند قدرت و صلابت خود را به نمایش بگذارند و این حرکت نیز نشان داد که ایران صاحب قدرتمندترین و با بصیرت‌ترین نیروی مسلح در سایه تبعیت از ولایت فقیه و مجتهد جامع‌الشرایطی است که همیشه با بصیرت خود آنها را درست و واقع‌بینانه به مسیر حقیقی هدایت کرده است.
وی حرکت مجلس را نیز در شکستن غول استثماری انگلیس با هدف کاهش و تقلیل ارتباط با کشور منفور انگلیس حرکتی ماندگار و در تاریخ این کشور ثبت جاودانه توصیف کرد و ادامه داد: انگلیس از جمله خبیث‌ترین و شرورترین کشور استثماری است که در طول تاریخ طینت ناپاک خود را نشان داده است.
به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود با قدردانی از حضور شایسته اهالی بیله‌سوار در عزاداری‌های امسال ماه محرم و همچنین حضور عاشقانه عزاداران از کشور آذربایجان گفت: این عزاداری‌های با شکوه نمایانگر این حقیقت همیشه جاودانه است که ملت ما خود را شیفته و طریق مکتبی می‌داند که در آن غرور و هویت ایرانی، اسلامی و اندیشه پاک و نورانی اعتقادی موج می‌زند.
قیاسی در ادامه با برشمردن برخی از خصوصیات و ویژگی‌های امام سجاد (ع) در سخت‌ترین شرایط و دوران خفقان نظام بنی‌امیه افزود: آن حضرت با وجود غم و قصه شدید هرگز در برابر دستگاه بنی‌امیه و یزید در افشاگری‌های حقیقی کوتاه نیامد و توانست با ابزار پارسایی، دعا و خطبه‌های آتشین ماهیت پلید آنها را افشا کند.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: حضرت امام سجاد (ع) با همراهی حضرت زینب کبری (س) توانستند عظمت اسلام را به شایستگی به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول