اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

ملت ایران از حق خود دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با ایستادگی و همبستگی از حقوق اصولی خود دفاع می‌کند.

ملت ایران از حق خود دفاع می‌کند
علی بروغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ایران کشوری نیست که زیر بار زور و استبداد سر فرود آورد و تاریخ نشان داده است که ملت ایران با همبستگی و بسیج ملی از پس هرگونه تهدید و تحریمی برمی‌آید.
وی ضمن اشاره به منحنی صعودی پیشرفت ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی مردم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و منحنی صعود پیشرفت ایران نشان‌دهنده همسویی مردم و توانایی ملت ایران در فائق آمدن به تمام مشکلات و تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیاست این نظام بر اساس استقلال و نبود وابستگی به بیگانگان و در راستای عزت و مصلحت ایران بوده است و مردم این کشور اجازه هیچ‌گونه دخالتی در امور داخلی خود را به بیگانگان و دشمنان نظام نمی‌دهند.
بروغنی با اشاره به حرکت اعتراضی اخیر دانشجویان به عملکرد دولت انگلیس اظهار داشت: حرکت خودجوش و انقلابی دانشجویان بیدار و در صحنه ایرانی نشان از استقامت و ایستادگی ملت ایران بر سر حقوق اصولی و برحق خود و ندادن اجازه به بیگانگان برای دخالت در امور داخلی کشور است.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی تحریم‌ها علیه ایران را بی‌اثر ارزیابی کرد و گفت: سعی دشمنان نظام در به انزوا کشاندن ایران و زورگویی و مداخله از طریق ایجاد تحریم علیه کشور نمی‌تواند در حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در محیط بین‌الملل خللی وارد کرده و منجر به تضعیف نظام شود.
وی ضمن منطقی خواندن اعتراض دانشجویان به عملکرد انگلیس در ایران اظهار داشت: حرکت خودجوش دانشجویان ایرانی در اعتراض به نقض قوانین و اقدامات ضدنظام و توطئه‌گرانه دولت انگلیس به این کشور نشان داد که ملت ایران با حفظ وحدت و همچنین پایبندی به اصول و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون، حول محور ولایت فقیه در برابر هرگونه تهدید و تحریمی ایستادگی می‌کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرای تحریم‌ها علیه نظام، ملت ایران با حفظ وحدت و یکپارچگی خود با سرعت و دقت خاص سعی در برنامه‌ریزی برای مرتفع نمودن نیازهای کشور کرده و در برابر هرگونه فشار و تهدیدی مقاومت می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول