اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ولایت‌پذیری ملت ایران همواره آب را بر آتش کینه دشمن می‌ریزد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا سربلندان، راست‌قامتان و رو سفیدان همواره تاریخ هستند، گفت: ولایت‌پذیری ملت ایران همواره آب را بر آتش کینه دشمن فرو می‌بارد.

ولایت‌پذیری ملت ایران همواره آب را بر آتش کینه دشمن می‌ریزد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق در اردبیل اظهار داشت: مظلومیت شهدای ما همواره بر جهانیان اثبات شده و شهدای ما در همیشه تاریخ ثابت کرده‌اند عزت و پایمردی را در هر شرایطی تقدیم ایران می‌کنند.
وی به شهادت شهدای والامقام ترور همچون شهید ابوالفضل پیرزاده، صیاد شیرازی و... اشاره کرد و افزود: چهره نفاق در کشور ما از 30 سال گذشته خود را در پوشش‌های مختلف نشان داده و در غائله 88 نیز فتنه‌گران و منافقان به سرکردگی ایادی خارجی خود می‌خواستند آتشی نوین در ایران به پا کنند اما زهی خیال باطل که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ملت ایران همواره آب را بر آتش کینه دشمن فرو می‌بارد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: هنوز هم عناد اجازه نمی‌دهد منافقان فتنه 88 را گردن بگیرند اما واضح و مبرهن است که نفاق در سال 88 با پشتیبانی پ.ک.ک، گروهک ریگی و پژاک می‌خواست به بهانه انتخابات ایران را مهد آشوب کند که این بار نیز حرکت بسیجی‌وار مردم ولایی ما اجازه این امر را از آنان گرفت.
بابازاده خاطرنشان کرد: اهانت به تمثال امام (ره)، سوزاندن خیمه‌های امام حسین (ع) در روز عاشورا در خیابان‌های تهران، شهید کردن 70 بسیجی در خیابان‌های تهران و... همه چهره از نفاق آشوب‌طلبان برداشت و مقام معظم رهبری با هدایت‌های مولا وار خود انقلاب را بار دیگر که می‌خواست آماج توطئه‌ای جدید شود نجات داد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل شهدایی همچون شهید مدنی، شهید صدوقی، شهید دستغیب و شهید پیرزاده را ابرمردان اخلاق و اسطوره‌های علم در کشور اعلام کرد و افزود: استکبار ناجوانمردانه با هدف خاموش کردن شعله‌های بصیرت در ایران وارد عمل شده اما غافل از این است که پیرزاده‌های فراوانی در آغوش مادرانشان و با لالایی‌های ایثارگرانه رشد می‌کنند.
وی کربلا را نماد مظلومیت امام حسین و 72 تن از یاران باوفای آن مظلوم همیشه تاریخ دانست و اظهار داشت: ما وفاداری و مردانگی را از ابوالفضل (ع) یاد گرفته‌ایم و این شهر مفتخر به نام عباس و غیرت عباسی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق در حسینه ثار‌الله اردبیل با محوریت شهید ابوالفضل پیرزاده و با گرامیداشت یاد و خاطره هفت تن از شهدای ترور و نفاق استان اردبیل برگزار شد.
در این مراسم فرزند شهید ابوالفضل پیرزاده که نام مبارک پدر را بر او نهادند دکلمه‌ای قرائت و پس از آن مداحی شده و حاضران در سوگ هفتمین شب شهادت امام حسین (ع) بر سر و سینه زدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول