اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد؛

بازدید وزیر نفت از فازهای 12 و 19 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: وزیر نفت از فازهای 12 و 19 پارس جنوبی بازدید کرد.

بازدید وزیر نفت از فازهای 12 و 19 پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رستم قاسمی ظهر امروز از فازهای 12 و 19 پارس جنوبی بازدید کرد و روند اجرایی این فازها را بررسی کرد.
بر اساس این گزارش، وزیر نفت در این بازدید در جریان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت و با مجریان طرح‌ها گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: وزیر نفت امروز به منظور بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی و آشنایی با روند اجرای این فازها به عسلویه سفر کردند.
سید پیروز موسوی افزود: وزیر نفت ابتدا از بخش‌های مختلف پروژه توسعه فاز 12 پارس جنوبی بازدید کرد و آخرین مراحل اجرایی، پیشرفت فیزیکی و توسعه این فاز را در گفت‌وگو با مجریان این طرح مورد بررسی قرار داد.
وی اضافه کرد: مهندس قاسمی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف فاز 14 پارس جنوبی، مسائل فنی و عملیاتی امور مربوط به توسعه این فاز جدید میدان گازی پارس جنوبی را ارزیابی کرد.
مدیرعامل پارس جنوبی بیان کرد: وزیر نفت در سفر امروز خود به عسلویه از جبهه‌های کاری ایجاد شده برای توسعه فاز 19 نیز بازدید کرد و برخی مسائل مربوط به توسعه پرشتاب این فاز مهم را بررسی کرد.
موسوی اذعان داشت: فازهای در دست اجرا از شتاب خوبی برخوردار هستند و انتظار داریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.
وی در ارتباط با سایر برنامه‌های وزیر نفت نیز گفت: قاسمی عصر امروز و در ادامه سفر یک روزه خود به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشستی با مدیران عامل شرکت‌های پارس جنوبی، موارد و مسائل مربوط به توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی را به بحث و گفت‌وگو می‌نشیند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول