اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری 136 هزار نفرساعت آموزش در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری 136 هزار نفرساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری 136 هزار نفرساعت آموزش در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا مصلایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع گازی پارس جنوبی از مهم‌ترین مراکز تولید گاز کشور است و هم‌اکنون بیش از 42 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.
وی افزود: آموزش و پژوهش در این مجموعه جایگاه ویژه‌ای دارد و همه مدیران ارشد مجتمع پارس جنوبی بر این امر تاکید دارند.
مسئول آموزش مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تکنولوژی پیچیده‌ای در این مجتمع به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع گازی دنیا به‌کار گرفته شده و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در بحث بهره‌برداری و مانیتور کردن فرآیند در این مجتمع به کار گرفته شده و تلاش داریم آموزشی بهینه و مفید را در این منطقه داشته باشیم.
مصلایی در ارتباط با چشم‌انداز مدیران مجتمع در زمینه آموزش تصریح کرد: دستیابی به سرآمدترین فرآیند آموزش در سطح صنعت نفت، چشم‌انداز ما برای سال 1392 است که امیدواریم با کمک همه مسئولان و همکارانی در این مجتمع به این مهم دست پیدا کنیم. 
وی اضافه کرد: از اهداف ما در سال 90 این است که فرآیند آموزش را سیستماتیک کنیم و از طریق استقرار یک نرم‌افزار جامع، همه کارهای ما از طریق این نرم‌افزار انجام شود، همچنین استاندارد مدیریت کیفیت در آموزش یا همان ISO 10015 که در واقع یک نگاه فرآیندی و سیستماتیک برای اداره کردن فرآیند آموزش به ما می‌دهد را بتوانیم مستقر کنیم.
مسئول آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری 136 هزار نفرساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته تمام شرکت‌های پالایش گاز بالغ بر 360 هزار نفر‌ساعت دوره آموزشی برگزار کردند که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی از این 360 هزار نفر‌ساعت، 136 هزار نفر‌ساعت آموزش بوده است، یعنی سهمی معادل تقریباً 38 درصد از نفر‌ساعت آموزشی که در شرکت‌های پالایش گاز برگزار شده است.
مصلایی گفت: آنچه مسلم است آمارهای کمی جزو اهداف ما است ولی مهم‌تر از آن دستیابی به بحث کیفیت دوره‌های آموزشی است، لذا استفاده از مؤسسات مناسب و همین‌طور اساتید مجرب و کارآزموده در واقع در دستور کار ماست که بتوانیم با حضور این اساتید، آموزش‌های با کیفیت مورد نیاز را برگزار کنیم.
وی بیان کرد: از برنامه‌های دیگر ما استفاده از توان داخلی است، یعنی از مربیان توانمندی که در مجموعه SPGC هستند استفاده کنیم، سال گذشته 11 نفر از پرسنل مجموعه‌ را برای برگزاری 33 دوره انتخاب کردیم و در سال 90 می‌خواهیم از 40 مربی برای 100 دوره‌ آموزشی استفاده کنیم و لذا تربیت مربیان داخلی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
این مسئول در ارتباط با برنامه‌های مجتمع گازی برای افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم آموزشی SPGC نگاه فرآیندگرایی همراه با نتیجه‌گرایی است و تلاش داریم دوره‌های آموزشی را از نگاه سنتی، یعنی از حالت استاد و شاگردی خارج کنیم و با کیفیت مطلوبی این دوره‌ها را برگزار کنیم تا خروجی بهتری داشته باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول