اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان:

مسئولان پارس جنوبی توجهی به محیط پیرامونی ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان گفت: مسئولان پارس جنوبی توجهی به محیط پیرامونی ندارند.

مسئولان پارس جنوبی توجهی به محیط پیرامونی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی ‌در آیین لایروبی خور عبدا‌لسلام در بندر کنگان اظهار داشت: بدون تردید بندر کنگان از بنادر مهم و استراتژیک کشور است و حضور پارس جنوبی در مجاورت این بندر بر اهمیت کنگان افزوده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع شهرداری به مردم افزود: شهرداری کنگان تمام توان و ظرفیت خود را برای ارائه خدمات بهینه به مردم به کار بسته و رضایت مردم نشان‌دهنده انجام مطلوب وظایف توسط شهرداری است. 
شهردار بندر کنگان خاطرنشان کرد: زیباتر کردن شهر و مهیا ساختن کنگان برای جذب گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است و هیچ گونه کم‌کاری در این راستا پذیرفته نیست.
حسینی کنگانی تصریح کرد: مردم کنگان فشار زیادی از بابت تاسیسات نفت و گاز متحمل می‌شوند و باید با افزایش امکانات رفاهی و تفریحی در جبران این آسیب‌ها اهتمام ورزیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه مسئولان پارس جنوبی توجهی به محیط پیرامونی ندارند و توقعات مردم و مسئولان محلی را برآورده نکرده‌اند و مردم بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند.
شهردار بندر کنگان از لایروبی خور عبدا‌لسلام در بندر کنگان خبر داد و گفت: برای چندمین بار متوالی خور عبد‌السلام توسط شهرداری بندر کنگان لایروبی شده است.
حسینی‌کنگانی یادآور شد: متاسفانه برخی شهروندان محترم ساکن در این مسیر زباله‌های خانگی خود را درون این خور می‌ریزند که این امر ضمن خطراتی از جمله بیماری و ... موجب ایجاد بوی متعفن در این مسیر نیز می‌شود.
وی افزود: بیش از یک سال است که شاه‌لوله واقع در این خور شکسته شده که علی‌رغم مکاتبات متعدد، اداره آب چاره‌ای اساسی برای اصلاح این مسئله نیاندیشیده و این امر باعث ایجاد لنجزار در بخش‌هایی از این خور شده است.
شهردار کنگان بیان کرد: از مردم می‌خواهیم بجای ریختن زباله در خور عبدالسلام، زباله‌های خانگی خود را در پلاستیک‌های مخصوص جمع‌آوری و جلوی درب منازل خود قرار دهند تا مامورین شهرداری نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کنند.
حسینی‌کنگانی اذعان داشت: برای موفقیت بیشتر کنگان باید از امکانات و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و بویژه از مسئولان پارس جنوبی می‌خواهیم همکاری بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول