اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 دانش‏آموز دختر؛

راهپیمایی حجاب و عفاف در رودهن برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش و راهپیمایی حجاب و عفاف در رودهن با حضور بیش از 300 دانش‏آموزان دختر این شهر برگزار شد.

راهپیمایی حجاب و عفاف در رودهن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز در این مراسم، دختران دانش‏آموز رودهنی راهپیمایی خود را از مسجد علی‌بن ابیطالب (ع) این شهر آغاز کردند و با سر دادن شعارهایی با مضامین عفاف و حجاب تا محل ساختمان اداره‌ آموزش و پرورش ادامه دادند.
امام جمعه شهرهای پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی در این مراسم که با حضور بخشدار رودهن، رئیس اداره آموزش و پرورش این بخش و دیگر مسئولان محلی همراه بود، گفت: امام حسین (ع) و یارانش تمام سختی‏ها و مشقات را تحمل کردند تا امروز حجاب و عفاف و در نهایت اسلام از گزند دشمنان محفوظ بماند.
حجت‏الاسلام حسین توسلی ادامه داد: امروز دشمنان نظام و اسلام در تلاش هستند تا با به‏کارگیری وسایل ارتباط جمعی از جمله اینترنت و ماهواره، بانوان را از چادر و حجاب منع کرده و به نیات شوم و پلید خود دست یابند.
وی افزود: دختران و زنان جامعه اسلامی ایران، حضرت زینب و فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار داده‏اند و رهروی این دو بانوی بزرگوار جهان اسلام هستند.
توسلی با بیان اینکه مکتب عاشورا درس‏های بزرگی را به جهانیان آموخته است، افزود: پس از گذشت بیش از یک‌هزار و 300 سال از واقعه عاشورا، هنوز نهضت حسینی پابرجا و ماندگار است و هر سال بر ارزش‏های والای آن افزوده می‏شود.
امام جمعه شهرهای پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی تصریح کرد: تک‌تک دختران محجبه این نظام بمبی اتمی هستند که با رفتار، اخلاق و کردار اسلامی خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
وی اظهار داشت: با حضور در تکایا و حسینیه‏ها می‏توانیم درس‌های معنوی و عرفانی ارزشمندی را از مکتب سیدالشهدا کسب کرده و در زندگی آینده مورد استفاده قرار دهیم.
رئیس آموزش و پرورش رودهن نیز در ادامه این راهپیمایی اظهار داشت: این آیین با حضور دانش‏آموزان دختر دارای برترین حجاب برگزار شده است.
مریم رحمانی حضرت زینب (س) را سبب بقای فرهنگ عاشورای حسینی خواند و افزود: بقای نهضت عاشورای حسینی به برکت وجود بانویی گرامی همچون حضرت زینب (س) است.
وی ادامه داد: از این رو جوانان و نوجوانان دختر جامعه اسلامی باید با تاسی از الگویی بی‏بدیل همچون حضرت زینب (س)، ایشان را سرلوحه زندگی شخصی و اجتماعی خود قرار دهند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول