اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

دانشجویان دختر دانشگاه جیرفت الگوی برتر حجاب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: دارا بودن پوشش حجاب برتر دانشجویان دختر دانشگاه آزاد جیرفت برگ زرینی بر افتخارات این واحد است.

دانشجویان دختر دانشگاه جیرفت الگوی برتر حجاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجید خزایی در گردهمایی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های شهرستان جیرفت اظهار داشت: تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر که در دانشگاه آزاد واحد جیرفت تحصیل می‌کنند، 215 نفر است.
وی با اشاره به اینکه 12 استاد مشاور به این دانشجویان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: تمام تلاش مسئولان دانشگاه در راستای برطرف کردن مشکلات آن‌هاست.
خزایی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در دی‌ماه 1363 با یک رشته تحصیلی در مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی عنوان کرد: واحد جیرفت تاکنون دارای 20 هزار فارغ‌التحصیل، 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و 100 عضو هیئت علمی است.
خزایی بیان داشت: 70 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی، مزارع و گلخانه آموزشی تحقیقاتی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته، کتابخانه متصل به کتابخانه دیجیتال از ویژگی‌های این دانشگاه است.
وی وجود پنج مجله علمی تخصصی را از برترین افتخارات این واحد دانشگاهی که در توسعه علمی و آموزشی کشور نقش شایسته‌ای را ایفا کرده است، دانست و افزود: سه مجله از آن‌ها در پایگاه اسنادی جهان اسلام نمایه شده است.
خزایی خاطرنشان کرد: دارا بودن پوشش حجاب برتر در میان دانشجویان دختر این دانشگاه برگ زرینی بر افتخارات این واحد دانشگاهی است .
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش بیان کرد: به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌های خاصی به صورت روزشمار در این دانشگاه برگزار می‌شود.
خزایی گفت: روز چهارشنبه 23 آذرماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی افتتاح و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس، این جلسه با حضور مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، رئیس بنیاد شهید شهرستان و رؤسای دانشگاه‌های شهرستان جیرفت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول