اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد:

موفقیت هنرمندان بوشهری در جشنواره‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر از وفقیت دو هنرمند این حوزه در جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد.

موفقیت هنرمندان بوشهری در جشنواره‌های بین‌المللی
سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به موفقیت عکاس حوزه هنری بوشهر در دو جشنواره بین‌المللی اظهار داشت: هنرمند عکاس حوزه هنری بوشهر موفق به حضور در مسابقه عکس بین‌المللی انجمن عکاسی چاتانوگا شد.
وی افزود: زهرا حاجب که از اعضای فعال کارگاه حوزه هنری بوشهر است و با چند اثر در مسابقه عکس بین‌المللی انجمن عکاسی چاتانوگا واقع در شرق ایالت تنسی آمریکا شرکت کرده بود، توانست در بخش خلاق با یک عکس و در بخش آزاد نیز یک عکس به این جشنواره راه یابد و موفق به حضور در بخش نمایشگاه شود.
رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: همچنین این هنرمند با چند اثر در مسابقه عکس هفتمین جشنواره جهانی لیمودس که در کشور فرانسه برگزار می‌شود شرکت کرد و یک عکس حاجب مورد پذیرش گروه داوری قرار گرفت و به بخش نمایشگاه عکس راه یافت. 
سیدزاده اضافه کرد: آریادخت جهانبخشان هنرمند عکاس حوزه هنری بوشهر نیز موفق به حضور در جشنواره جهانی ال ثانی 2011 شد.
وی تصریح کرد: این هنرمند عکاس که از اعضای فعال کارگاه حوزه هنری بوشهر است و با چند اثر در جشنواره جهانی ال ثانی 2011 که در کشور قطر زیر نظر فدراسیون جهانی انجمن عکاس آمریکا و وزارت هنر قطر شرکت کرده بود، تعداد 3 عکس نامبرده مورد پذیرش گروه داوری قرار گرفت و به بخش نمایشگاه عکس این جشنواره راه یافت.  
رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره حضور هنرمند حوزه هنری بوشهر در جشنواره بین‌المللی داستان چراغ مطالعه گفت: زهره زنگنه یوسف‌آبادی نویسنده جوان و با آتیه حوزه هنری بوشهر توانست با اثر "من از آسمان افتاده‌ام" به جشنواره بین‌المللی داستان چراغ مطالعه راه یابد.
سیدزاده افزود: داستان "من از آسمان افتاده‌ام" نوشته زهره زنگنه یوسف‌آبادی موفق به حضور در مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی داستان چراغ مطالعه (این روشنایی نزدیک) شد.
وی بیان کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی از بین 513 داستان، از پنج کشور داوری و انتخاب شده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول