اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

روزهای درخشانی در انتظار آموزش و پرورش زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه روزهای درخشانی در انتظار آموزش و پرورش زنجان است، گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش این استان در بسیاری از زمینه‌ها پیشرو است.

روزهای درخشانی در انتظار آموزش و پرورش زنجان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین هژبری شامگاه یکشنبه در همایش معلولان زنجانی اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش این استان اقدامات خوبی را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد.
وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش استان زنجان یادآو رشد: کسب موفقیت و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان در راستای فعالیت‌های خوب مسئولان‌ ذی‌ربط در این اداره کل به دست آمده است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز سال‌جاری یادآور شد: روزهای درخشانی در انتظار آموزش و پرورش این استان است.
وی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان زنجان در چند ماه اخیر ادامه داد: همکاری و همراهی مسئولان با یکدیگر از مسائلی است که موجب موفقیت در انجام کارهای مختلف می‌شود.
هژبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت معلولان و افراد کم‌توان ذهنی در جامعه یادآور شد: نباید معلولیت و کم‌توانی را محدودیت محسوب کرد، بلکه باید در راستای توانمندی این افراد تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه افراد کم‌توان در بسیاری از مسائل از افراد سالم تواناتر هستند، ادامه داد: مسئولان باید در راستای توانمندی و شکوفایی استعدادهای معلولان در زمینه‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به تغییر دیدگاه جامعه در زمینه محدودیت ذهنی اضافه کرد: با نگرش نوین و با آموزش این قشر از جامعه می‌توان در راستای توانمندی و موفقیت بیش از پیش این قشر اقدامات لازم را انجام داد.
وی با اشاره به اینکه نیازهای کودکان کم‌توان ویژه است، افزود: مربیان و معلمانی که با این گروه از افراد تعامل دارند، متوجه این موضوع هستند.
هژبری همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی در توانمند سازی آنها ادامه داد: نحوه برخورد و آموزش تاثیر ویژه‌ای در عملکرد این گروه از جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معلمان شاغل به فعالیت در آموزش و پرورش استثنایی تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند، تصریح کرد: پاسخگویی به موقع و ویژه به نیازهای این گروه از جامعه مسائلی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اظهار علاقه و محبت در زمان برخورد با کودکان استثنایی یادآور شد: اظهار عشق و علاقه به کودکان کم‌توان تاثیر ویژه‌ای در نحوه برخورد این کودکان دارد.
وی با اشاره به اظهار عشق و علاقه در انجام کارها یادآور شد: ایام ماه محرم یکی از مصادیق بارز عشق و علاقه به یکدیگر است.
هژبری با اشاره به علاقه وافر امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) به یکدیگر یادآور شد: نحوه عملکرد این دو بزرگوار الگوی مناسبی برای نحوه برخورد افراد با یکدیگر است.
وی اذعان داشت: همه افراد در جامعه می‌توانند با الگو برداری از ائمه معصومان (ع) و پیامبر اکرم (ص) نحوه برخورد با یکدیگر را بر مبنای محبت قرار دهند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول