اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز:

استخدام در آموزش و پرورش براساس قوانین کشوری صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش ‌تبریز گفت: استخدام در آموزش و پرورش براساس قوانین کلی کشور صورت می‌گیرد و این شورا در زمینه استخدام افراد فاقد مجوز است.

استخدام در آموزش و پرورش براساس قوانین کشوری صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز با اشاره به وظایف شورای آموزش و پرورش بر ساماندهی نحوه هزینه و درآمدها در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تبریز تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در زمینه درآمدهای آموزش و پرورش راهکارهای مختلفی در زمینه دریافت عوارض و سهم آموزش و پرورش آمده است، گفت: نحوه تقسیم این عوارض و وصول یا عدم وصول آن باید مورد توجه جدی باشد.   
فرماندار تبریز با بیان اینکه در زمینه دریافت هزینه‌ها و عوارض مربوط به فعالیت آموزش و پرورش تصمیمات داخلی اداره کل حائز اهمیت است، بیان کرد: نحوه دریافت قبوض کمک‌های مردمی نیز براساس مصوبات صورت می‌گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: استخدام در آموزش و پرورش براساس قوانین کلی کشور صورت می‌گیرد و این شورا در زمینه استخدام افراد فاقد مجوز است.
وی یادآور شد: در زمینه احداث مدارس در کنار کارخانجات نیز باید دقت نظر لازم صورت گیرد و در مجوز احداث مدارس کیفیت آموزشی و سطح مناسب آموزش‌ها مورد توجه باشد.
فرماندار تبریز گفت: اگر قرار باشد کارخانه‌ای براساس صرف نیازهای خود در این راستا اقدام کند، اعطای مجوز باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز خواستار تشکیل اتاق فکر در این شورا شد و گفت: فعالیت‌های متمرکز و نظرات کارشناسی می‌تواند در این اتاق فکر صورت گیرد.
چمنی با بیان اینکه در زمینه اداره مدارس کمک مردم و خیران ضروری است، گفت: مدارس با توجه به هزینه‌های کلان نیازمند کمک‌های خیران بوده و نباید این کمک‌ها قطع شود.
وی ادامه داد: اداره مدارس بدون کمک خیران و مردم عملاً غیرممکن است که البته در این راستا هیچ‌گونه فشار و اجباری نباید صورت گیرد بلکه مردم به این امر تشویق و ترغیب شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول