اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تصادف خونبار در محور اصلاندوز صورت گرفت؛

تسلیت مدیر‌کل آموزش و پرورش اردبیل به خانواده‌های دانش‌آموزان متوفی

خبرگزاری فارس: در پیامی مدیرکل آموزش و پرورش استان به خانواده‌های دانش‌آموزان سانحه دیده در تصادف خونین اصلاندوز تسلیت گفت.

تسلیت مدیر‌کل آموزش و پرورش اردبیل به خانواده‌های دانش‌آموزان متوفی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد محمودزاده با صدور پیامی به خانواده‌های داغدیده چهار نفر از دانش‌آموزان فوت شده مدرسه فنی و حرفه‌ای علم و صنعت اصلاندوز که در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر تاسف‌بار فوت چهار نفر از دانش‌آموزان به نام‌های صادق جهاندیده، جابر آذری، افشین آذری و همت آذری از دانش‌آموزان بوستان علم و دانش  هنرستان علم و صنعت آن منطقه به همراه یکی از اولیای دانش‌آموزان به نام قدیر جهاندیده در اثر تصادف، سبب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.
در ادامه این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانسوز به خانواده‌های محترم عزیزان از دست رفته و اظهار همدردی با آن اداره و فرهنگیان فرهیخته، دانش‌آموزان عزیز، مردم قدرشناس و فرهنگ دوست منطقه و سایر داغدیدگان محترم حادثه، از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل، اجرجزیل، سلامتی و عزت پایدار مسئلت می‌نمایم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در 13 آذر مرحوم قدیر جهاندیده اولیای یکی از دانش‌آموزان و راننده پراید با سوار کردن فرزند خود و چهار دانش‌آموز دیگر برای رساندن به مدرسه در روستای عیوضلو در دو کیلومتری جاده اصلاندوز- بران با یک دستگاه پژو پرشیا تصادف کرد.
در این تصادف خونبار دانش‌آموزان صادق جهاندیده، جابر آذری، افشین آذری از کلاس اول متوسطه و همت آذری از کلاس سوم نقشه‌کشی هنرستان علم و صنعت فوت کرده و بهروز نامدار به علت مجروحیت از ناحیه پا در بیمارستان امام خمینی(ره) پارس‌آباد بستری شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول