اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

سیستم سامد در گچساران استقرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: به منظور ثبت‌نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر چهارم، سیستم سامد در گچساران استقرار می‌یابد.

سیستم سامد در گچساران استقرار می‌یابد
سید اکبر علیزاده در آستانه سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور در شناسایی مشکلات و معضلات مردم و حل آنها نقش بسزایی دارد که باید به این امر توجه شود.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران با بیان اینکه اولویت اصلی دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بررسی روند اجرایی آخرین وضعیت پروژه‌های سه دوره گذشته است، ابراز داشت: در این سفر مشکلات و موانع موجود در پروژه‌ها بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه می‌شود.
علیزاده از اجرای 100 درصدی مصوبات اول و دوم دولت عدالت محور به این شهرستان به‌جز دو مرکز درمانی خبر داد و گفت: دو بیمارستان 96 تختخوابی و 64 تختخوابی از این مصوبات نیمه تمام بوده که این دو طرح نیز از 55 و 45درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: در سفر چهارم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ گچساران افتتاح شده و عملیات اجرایی یک طرح نیز کلنگ‌زنی شود.
علیزاده، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی از سد کوثر به گچساران و آغاز عملیات اجرایی ساخت باند دوم محور بابامیدان به باشت، گچساران تا خیرآباد را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی دور چهارم سفر رئیس جمهور در این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار گچساران با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی از سد کوثر به گچساران افزود: طرح آبرسانی از سدکوثر به گچساران و روستاهای مسیر از مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد است که برای اجرای این طرح آبرسانی بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌شده است.
علیزاده خاطرنشان کرد: با افتتاح طرح عظیم آبرسانی از سد کوثر به گچساران، آب آشامیدنی تصفیه‌شده گچساران و 22 روستای این شهرستان با جمعیتی افزون بر 150 هزار نفر تأمین شده و مشکل تاریخی آب آشامیدنی گچساران حل می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در گچساران عنوان کرد: بررسی مصوبات سفرهای گذشته به تفکیک هر دوره، معرفی پروژه‌های ناقص و نیمه‌تمام برای تأمین اعتبار تکمیلی آنها، از جمله موارد مهم و ضروری برای برنامه‌ریزی و اجرا در دور چهارم سفر رئیس جمهور است.
وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای نامه‌های مردمی، سیستم سامد برای پاسخگویی و ثبت‌نامه‌ها و درخواست‌ها مردمی در محل فرمانداری گچساران استقرار می‌یابد.
علیزاده از مردم خواست تا در زمینه تحویل و ثبت نامه‌ها و درخواست‌های خود به روش سیستم سامد با مجموعه عوامل این ستاد همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول