اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد:

کمیته مناسب‌‎سازی معابر در شهرکرد تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از تشکیل کمیته مناسب‌‎سازی معابر در این شهرستان با هدف فراهم‌سازی شرایط تردد آسان جانبازان و معلولان در این شهرستان خبر داد.

کمیته مناسب‌‎سازی معابر در شهرکرد تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اعلام این خبر خدمتگزاری به جانبازان، معلولان و اشخاص کم توان جامعه را از نعمات الهی عنوان کرد و با اشاره به وضعیت نامناسب ایاب و ذهاب معلولان و جانبازان در سطح این شهرستان اظهار داشت: جانبازان و معلولان گروهی از این جامعه بوده که باید شرایط لازم برای استفاده آنها از خدمات عمومی و تردد آسان آنان در معابر شهر فراهم شود.
وی تصریح کرد: در همین راستا باید معابر عمومی و خیابان‌ها مناسب‎سازی شود تا بخشی از مشکلات معلولان و جانبازان کاهش یافته و آنها برای تردد آسان در شهر تا این حد مشکل نداشته باشند.
فرماندار شهرکرد ادامه داد: البته مناسب سازی معابر، تنها شامل پیاده روسازی نیست و موارد دیگری را نیز دربرمی‎گیرد که از میان آنها می‎توان به احداث پل‌های عابر مناسب سازی شده در سطح شهر برای تسهیل تردد معلولان و جانبازان اشاره کرد. 
وی بر ضرورت تسهیل تردد جانبازان و معلولان در ساختمان‎های اداری تأکید کرد و گفت: شهروندان برای انجام بخشی از امور مورد نیاز خود باید به ادارات و دستگاه‎ها مراجعه کنند و لازم است وضعیت تردد در ساختمان‌های اداری به گونه‎ای باشد که شهروندان جانباز و معلول نیز بتوانند در این ساختمان‌ها تردد و امور خود را پیگیری کنند. 
کاظمی مناسب سازی معابر برای این قشر از جامعه را یکی از نیازهای اساسی در این شهرستان بر شمرد و با تاکید بر ضرورت پیگیری و تسریع در مناسب سازی محیط، معابر عمومی و ساختمان‎های ادارات در این راستا، افزود: به همین منظور و در راستای پیگیری امور مربوط به مناسب‎سازی معابر برای تردد آسان جانبازان و معلولان، کمیته مناسب سازی معابر در این شهرستان تا رفع مشکلات تشکیل می‎شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین در این جلسه با اشاره به جایگاه کمیته برنامه‎ریزی در این شهرستان گفت: در هر شهرستان کمیته برنامه ریزی نقش بسزایی در توسعه و تدوین استراتژی شهرستان ایفا می‎کند و تمامی دستگاههای اجرایی موظفند با جدیت مصوبات این کمیته را پیگیری و عملیاتی کنند.
کاظمی بر ضرورت تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: پروژه‎های نیمه تمام که از محل اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‏ای استانی در سال جاری برای آنان پیش‎بینی اعتبار شده، با روند معمول و خوبی در حال اجرا هستند که باید این روند ادامه و سرعت گیرد.
بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین از مدیر تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد به دلیل اجرای مطلوب طرح‌ها و خدمات رسانی بهینه به مردم تقدیر شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول