اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 تا 20 بهمن صورت می‌گیرد؛

برگزاری یازدهمین همایش سراسری آبیاری در کرمان

خبرگزاری فارس: یازدهمین همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در زمینه مهندسی آب، آبیاری و کاهش تبخیر در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری یازدهمین همایش سراسری آبیاری در کرمان
دبیر یازدهمین همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد برگزاری این همایش اظهار داشت: همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در زمینه مهندسی آب، آبیاری و کاهش تبخیر یا موضوعات وابسته برگزار می‌شود.
محمد‌مهدی احمدی بیان کرد: کمیته علمی، محورهای اصلی سمینار را موضوعات مدیریت منابع آب، آبیاری و زهکشی، سازه‌های هیدرولیکی، مدیریت خشکسالی، کاربرد فناوری‌های نوین در مهندسی آب، حفاظت آب و خاک، آب و محیط زیست و تغییر اقلیم قرار داده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در مورد اهداف این همایش عنوان کرد: گردهمایی محققان، کاربران، کارشناسان، دانشجویان و متخصصان بخش آب کشور برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تحقیقات انجام شده در زمینه علوم و مهندسی آب از اهداف این همایش است.
وی تصریح کرد: همچنین ارائه پیشنهادات علمی و عملی به مدیران منابع آب کشور و آشنا شدن دانشجویان و محققان با آخرین تحولات علمی و تکنولوژیکی صنعت آب در بخش کشاورزی و نگاهی به آینده برای توسعه‌ای پایدار در دستور کار این نشست قرار دارد.
احمدی با بیان اینکه این همایش یکی از باسابقه‌ترین همایش‌ها در نوع خود است، تصریح کرد: از سال 67 این همایش هر دو سال یک‌بار در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: تا کنون بالغ بر 500 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
دبیر یازدهمین همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در کرمان با بیان اینکه هر مقاله را سه داور بررسی می‌کنند، اذعان کرد: بیش از 70 داور از سراسر کشور مقالات این همایش را داوری می‌کنند.
وی افزود:‌ این همایش با حضور و حمایت استانداری کرمان‌، دانشگاه شهید باهنر کرمان، شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان کرمان‌، مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی‌، دانشگاه صنعتی سیرجان و دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار می‌شود.
احمدی اذعان کرد: همچنین این همایش با شرکت مسئولان و کارشناسان اداره کل هواشناسی استان کرمان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان، دانشگاه جیرفت‌، جهاد دانشگاهی استان کرمان، شهرداری کرمان‌، انجمن مهندسی آبیاری و آب ایران و سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، یازدهمین همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر از روز 18 تا 20 بهمن ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول