اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تاکید کرد:

گسترش سیستم آبیاری تحت فشار در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه اجرای آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی سبب مدیریت منابع آبی می‌شود، گفت: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی استان باید گسترش یابد.

گسترش سیستم آبیاری تحت فشار در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، علینقی صالحی با اشاره به اینکه خدمت خالصانه و بدون منت به مردم توسط مدیران دستگاه‌ها خود نوعی جهاد است، اظهار داشت: مدیران ستادی و شهرستانی بر اساس مسئولیتی که به آنها محول شده است برای رسیدگی به حل مشکلات مردم بسیجی وار تلاش کنند.
وی افزود: جهاد نهادی است که همراه و همگام با بسیج است و می‌طلبد که بیش از هر زمان دیگری فرهنگ و مدیریت جهادی بین مدیران گسترش یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: سال 90 با تمهیدات خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و باید در زمینه‌های مختلف تلاش و کوششی مضاعف داشته باشیم.
این مسئول در ادامه به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و بیان داشت: مدیران مصوبات و پروژه‌های قبل را بررسی و پیگیری کنند و اگر در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی و دامداری برنامه و یا طرحی دارند ارائه تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.
صالحی با بیان اینکه اجرای آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی سبب مدیریت منابع آبی، افزایش تولید و کیفیت بیشتر محصول می‌شود، گفت: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی استان باید گسترش یابد و در این زمینه شهرستان‌هایی که به لحاظ شاخص عقب هستند، تلاش کنند.
وی همچنین به فعالیت‌های محوری نظیر، تولید محصول سالم، جمع‌آوری اطلاعات جامع بهره‌برداران، ایجاد کشت‌های گلخانه‌ای و داربستی، اجرای طرح مهم آبیاری تحت فشار و سامانه ثبت اطلاعات کشاورزی اشاره کرد و بر پیگیری جدی امورات فوق در سازمان تأکید کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول