اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران اعلام کرد:

عضویت 56 هزار نفری روستائیان کامیاران در تعاونی‌های روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان از عضویت 56 هزار نفری روستائیان کامیاران در تعاونی‌های روستایی خبر داد و گفت: این جمعیت در قالب 7 شرکت تعاونی روستایی سازماندهی شده‌اند.

عضویت 56 هزار نفری روستائیان کامیاران در تعاونی‌های روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی عصر امروز در جلسه نظام امور صنفی بخش کشاورزی شهرستان کامیاران، اظهار داشت: اعضای این شرکت‌ها اقلامی از قبیل خواروبار، سوخت خانگی و کشاورزی، خرید تضمینی محصولات و تامین نهاده‌های کشاورزی را دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه 70 درصد از جمعیت شهرستان کامیاران در بخش کشاورزی فعالیت دارند، گفت: مسائل و مشکلاتی دامنگیر کشاورزان است که با نظم‌دهی تشکل‌های صنفی کیفیت محصولات تولیدی ارتقا می‌یابد.
فرماندار شهرستان کامیاران عنوان کرد: مدیران و مسئولان بخش کشاورزی می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های آموزشی، حمایتی و افزایش دانش و آگاهی کشاورزان تحولی در این بخش ایجاد نمایند.
روحانی با اشاره به تولید 37 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در سال جاری، گفت: با داشتن ایده‌های نو و برنامه‌ریزی‌های ویژه کیفیت تولیدات کشاورزی را افزایش داد.
وی خاطرنشان کرد: برای ترویج و توسعه بخش کشاورزی، کارشناسان و مهندسان کشاورزی باید تعامل کافی و مطلوب با مردم داشته باشند.
به گفته فرماندار شهرستان کامیاران، کارشناسان و مهندسین کشاورزی برای موفقیت در این مسیر باید ضمن تغییر جهت از سمت خدمت به مدیران به سمت خدمت به مردم، داشتن احساس مسئولیت نسبت به اراضی کشاورزی، احساس تعلق، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کافی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیرکل تعاون روستایی استان کردستان نیز در این جلسه، اقتصاد کردستان را اقتصادی مبتنی بر کشاورزی خواند و گفت: تولید سالانه 1.5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی توسط 110 هزار بهره‌بردار، نیازمند همت، تلاش و همکاری تمامی مدیران برای ساماندهی است.
حبیب‌الله شهسواری آیین‌نامه اجرای نظام امور صنفی جهاد کشاورزی را در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی دانست و گفت: اخیرا این بخش به تعاون روستایی واگذار شده و امید است با پیاده کردن قوانین این اصل، به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول