اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و جوانان اداره کل جوانان و ورزش استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه‌گری‌ دشمنان

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و جوانان اداره کل جوانان و ورزش استان زنجان گفت: از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه‌گری‌های دشمنان استفاده شود.

ضرورت استفاده از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه‌گری‌ دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا الهی سرشت ظهر امروز در ستاد 9 دی اظهار داشت: تبعیت محض از ولایت فقیه و عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) تضمین کننده اقتدار کشور است.
وی حفظ وحدت و انسجام جامعه را در سایه ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: در سایه توجه به ولایت فقیه جامعه انسجام خود را حفظ می‌کند.
مسئول امور فرهنگی و جوانان اداره کل جوانان و ورزش استان زنجان بر ضرورت برگزاری باشکوه انتخابات اسفند تاکید کرد و گفت: عوامل استکبار و عوامل خودفروخته داخلی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی انجام می‌دهند که ضروری است از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه گری‌های دشمنان استفاده شود.
وی گفت: بازگویی فتنه‌گری‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود.
الهی سرشت خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حماسه 9 دی حضور داشته و باشکوه خاصی در مراسم این روز شرکت می‌کنند.
وی از توزیع سی‌دی‌های جریان فتنه در 9 دی سال جاری خبر داد و بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان آماده برگزاری مسابقات مختلف است.
مسئول امور فرهنگی و جوانان اداره کل جوانان و ورزش استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب بود که در راستای دفاع از ولایت فقیه ثمرات مطلوبی داشت.
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: حضور گسترده و بی نظیر مردم در دفاع از ولایت فقیه در جامعه همزمان با 9 دی سال 88  حماسه‌ای بی‌نظیر بود که در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده و بر تارک زرین حضور مردم در صحنه‌های مختلف می‌درخشد.
محمد حسین رسولی افزود: پیروزی در عرصه جنگ نرم و جنگ سخت رهاورد حماسه 9 دی و  هشت سال دوران دفاع مقدس است که در مقایسه این دو به خوبی روشن شده و ضرورت پاسداشت این دو حماسه را بیش از گذشته نشان می‌د‌هد.
وی یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حوزه‌های تخصصی ضمن تبیین اهداف حماسه 9 دی به برگزاری برنامه‌های تخصصی در استان می‌پردازد.
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی توسط تشکل های دینی از برنامه های این روز محسوب می شود که برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های چهره به چهره برای برادران و طرح طوبی برای خواهران از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی همزمان با 9 دی است.
رسولی از اعزام 131 روحانی همزمان با 9 دی در مدارس استان خبر داد و گفت: در راستای بصیرت افزایی روحانیان در مدارس سخنرانی می‌کنند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول