اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

ناگفته‌های 9 دی باید به جامعه بازگو شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی گفت: ناگفته‌های 9 دی باید به جامعه بازگو شود.

ناگفته‌های 9 دی باید به جامعه بازگو شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رشیدی ظهر امروز در ستاد 9 دی اظهار داشت: موضوع 9 دی همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: برگزاری محافل پرسش و پاسخ اثرات مطلوبی داشته و 9 دی به عنوان روز تاریخی در انقلاب اسلامی ناگفته‌های فراوانی دارد که باید به جامعه بازگو شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: ضروری است ناگفته‌های 9 دی و کم و کیف و اهمیت حضور مردم در چنین تجمع عظیمی به جامعه تبیین شده و بر ضرورت پاسداشت آن تاکید کرد.
وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان تاثیر گذارترین قشر جامعه باید با مسئله و حقیقت روز 9 دی آشنا کرده و در محافل دانشجویی نسبت به بصیرت‌افزایی در خصوص حماسه 9 دی همت گماشت.
رشیدی با بیان اینکه آگاهی دانشجویان در زمینه مسائل جامعه کم است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزایی با برنامه‌های مختلف در دانشگاه‌ها و محافل دانشجویی تاثیر بسزایی در افزایش آگاهی دانشجویان دارد.
وی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را در روز 9 دی مهم ارزیابی کرد و گفت: تقدیر و تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هر عرصه و وقتی قدردانی از شهدا محسوب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: در برگزاری باشکوه مراسم 9 دی همکاری لازم صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت روز 9 دی در تاریخ زرین انقلاب اسلامی، این روز را نقطه عطفی در تحولات کشور و افزایش بصیرت مردم در راستای توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.
همچنین کارشناس فرهنگی دانشگاه زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبیین زوایای 9 دی  و ضرورت آشنایی نخبگان و نسل جوان جامعه از این حماسه تاریخی دانشگاه زنجان همزمان با این روز تاریخی برنامه‌های مختلفی را برگزار می کند.
احسان حریری تصریح کرد: برگزاری سخنرانی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، مناسب سازی فضای دانشگاه از برنامه‌های دانشگاه زنجان در 9 دی محسوب می‌شود.
وی از تهیه نرم افزار فتنه 88 در دانشگاه زنجان خبر داد و بیان داشت: این نرم افزار در دست تهیه است و در 9 دی در اختیار دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول