اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم؛

معلولین موفق در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگذاشت روز جهانی معلولین با حضور امام جمعه قم برگزار شد.

معلولین موفق در قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولین با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، امین جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و برقی، معاون برنامه‌ریزی، آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در کانون حضرت مریم قم برگزار شد.
در این مراسم جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم به همراه اولیا و مربیان دانش‌آموزان و تعدادی از کودکان استثنائی استان حضور داشتند.
محمدحسین امین‌جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با اشاره به وجود بیش از هزار و 700 دانش‌آموز استثنایی در قم، ضرورت ارائه خدمات گسترده به این قشر از جامعه را مورد تاکید قرار داد.
حجت الاسلام سید‌محمد سعیدی، امام جمعه قم نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه افراد معلول نیز باید هم ردیف با دیگران در جامعه قرار داشته باشند، خدمت به آنان را دارای اجری عظیم دانست.
مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولین در قم با شعرخوانی و ارائه متن ادبی توسط دو تن از دانش آموزان استثنائی قم ادامه یافته و پس از آن نیز اسماعیل برقی، معاون برنامه‌ریزی، آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به درگیر بودن بخش عظیمی از جامعه جهانی با بحث معلول و معلولیت و نگرش‌هایی که در این زمینه در طول تاریخ مطرح بوده، مشکلات این افراد نه بخشی از مشکلات جامعه دانست و بر لزوم بهره‌گیری از سیستم‌های آموزشی نوین در این زمینه تاکید کرد.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم به جمعی از دانش آموزان استثنائی قم که در مسابقات فرهنگی و ورزشی حائز رتبه‌های برتر کشوری شده بودند جوایز اهدا و از تلاش‌های آنان تقدیر شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول