اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان بوشهر صورت گرفت؛

استقبال از قهرمان معلول پرتاب دیسک جهان

خبرگزاری فارس: مهرداد کرم‌زاده قهرمان پرتاب دیسک جهان در مسابقات جهانی آیواز (ویلچری و قطع عضو) در کشور امارات شب گذشته با استقبال شماری از مسئولان و مردم بوشهر وارد کشور شد.

استقبال از قهرمان معلول پرتاب دیسک جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیر و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی در آیین استقبال از قهرمان پرتاب دیسک و وزنه ایران، جهان و آسیا در مسابقات قهرمانی جهان در کشور امارات حضور یافتند.
کرم زاده که عضو تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان استان بوشهر و تیم ملی است در ماده پرتاب دیسک، کلاس F42، درمسابقات جهانی آیواز با پرتابی به مسافت 39 متر و 82 سانتی متر، مدال طلا را از آن خود کرد.
وی همچنین در ماده پرتاب وزنه، کلاس F42، با پرتابی به مسافت 12 متر و 81 سانتی متر عنوان دوم و مدال نقره را به دست آورد.
رقابت‌های جهانی آیواز، ویژه ورزشکاران ویلچری و قطع عضو، از 10 تا 16 آذر ماه جاری، در شش رشته ورزشی برگزار شد و ایران با 38 ورزشکار، در چهار رشته ورزشی دو و میدانی، شنا، وزنه برداری و تیراندازی دراین رقابت‌ها حاضر شد که پس از چین، با کسب 20 طلا، 22 نقره و 9 برنز در جایگاه دوم ایستاد.
مدیرکل تربیت‌بدنی بوشهر با تبریک این موفقیت بزرگ برای ورزشکار بوشهری گفت: وجود قهرمانان بوشهری علاوه بر افتخار برای این استان افتخاری برای کشور محسوب می‌شود و ما به وجود مهرداد کرم‌زاده افتخار می‌کنیم.
رضا جمشیدی افزود: اداره کل ورزش و جوانان نهایت تلاش و همت خود را برای حمایت از ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان آسیایی و جهانی به کار می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول