اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به درخواست معاون وزیر علوم؛

طرح مروجان پژوهشی قم در کشور اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح ابتکاری مروجان پژوهشی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم در سال 90 به درخواست ‌محمد‌ مهدی‌نژاد، معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم به صورت کشوری اجرا می‌شود.

طرح مروجان پژوهشی قم در کشور اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفته پژوهش‏، دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: در راستای نهادینه‌سازی و تبیین امر پژوهش در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان با استفاده از محققان و استادان برجسته استان طرح ترویج پژوهش را اجرا کرده‌ایم.
سید‌مهدی محدث با بیان اینکه کار این گروه از مروجان پژوهشی شباهت نزدیکی با روش راویان فتح دارد‏، افزود: تعریف و تبیین پروسه‌های تولید علم‏، تبیین دوره‌های پژوهشی دانش آموزی و دانشجویی‏، بررسی ابعاد کرسی‌های آزاداندیشی‏، تشریح ابعاد مقاله و پایان‌نامه و تالیف از جمله وظایف اصلی مروجان پژوهشی است.
وی با تاکید براینکه این طرح مورد تشویق و الگوبرداری معاون وزیرعلوم قرار گرفته است و در آینده نزدیک در سراسر کشور اجرا می‌شود، عنوان کرد: با اجرای این طرح رویکرد پژوهش محورانه و پرورش استعدادها و توانمندسازی پژوهشگران تقویت می‌شود.
هفته پژوهش و فناوری از روز بیست و دوم آذر ماه به مدت یک هفته دراستان قم برگزار می‌شود که برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر و برقراری نمایشگاه هسته‌ای از جمله برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول